کد خبر : 4844
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷

با مشارکت و میزبانی کانون گیلان؛ کارگاه تخصصی «روایت‌بازی» برپاشد

با مشارکت و میزبانی کانون گیلان؛ کارگاه تخصصی «روایت‌بازی» برپاشد
برگزاری کارگاه آموزش مبانی و بررسی نظریه‌های مرتبط با بازی، آموزش انواع بازی‌های موثر در تربیت نسل کودک و نوجوان

به گزارش پویشگران گیل:
نخستین رویداد «روایت بازی» با مشارکت و همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت برگزار شد.
به‌ نقل از روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این کارگاه تخصصی با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان، مجمع فعالان بازی کشور (بابازی)، بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) برپا شد.
بر پایه این گزارش، آموزش مبانی و بررسی نظریه‌های مرتبط با بازی، آموزش انواع بازی‌های موثر در تربیت نسل کودک و نوجوان و هم‌چنین، تبیین نقش بازی و نسبت آن با مبانی تربیت اسلامی، از اهداف برگزاری کارگاه تخصصی روایت بازی به‌شمار می‌رفت.
آشناسازی شیوه‌های متنوع و هدف‌مند ارایه بازی و اجرای فعالیت‌های کارگاهی که با مشارکت حاضران به انجام‌ رسید، از جمله برنامه‌های این کارگاه تخصصی یک روزه بود و گامی درجهت توان‌مندسازی هرچه بیش‌تر فعالان عرصه کودک و نوجوان، کنشگران اجتماعی و حرکتی در مسیر تشکیل هسته‌های مردمی فعالان بازی در دستگاه‌های فرهنگی، محله‌ها، بخش‌ها و شهرستان‌های استان گیلان محسوب‌ می‌شد.
طی برپایی این کارگاه تخصصی که صبح و عصر روز پنج‌شنبه، یکم تیر ۱۴۰۲ با همراهی مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری استان گیلان و جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی صورت‌ گرفت، حسن سلطانی مسئول مجمع بازی بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء کشور نیز حضور داشت.
برگزاری این کارگاه تخصصی، نخستین دست‌آورد امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جبهه فرهنگی استان گیلان بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.