کد خبر : 27742
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۱۶

رییس هیات نجات غریق و غواصی گیلان خبر داد:

اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان

اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
اسماعیلی: دانش آموزان بعد از آموزش به عنوان همیاران و سفیران نجات غریق در بین خانواده و جامعه لحاظ می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

هاشم اسماعیلی در دوره آشنایی با اصول پیشگیری از غرق شدگی گیلان با اشاره به اجرای طرح مشترک بین نجات غریق و غواصی استان گیلان و معاونت تربیت بدنی سلامت آموزش و پرورش اظهار کرد: طرح کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی با هدف کاهش آمار غریق به عنوان استان ساحلی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این طرح مناطق ۳۴ گانه آموزش و پرورش با هیئت نجات غرق و غواصی استان گیلان همکاری می‌کنند، گفت: مسؤولان انجمن شنا و سرگروه‌های آموزشی در کارگاه پیشگیری از غرق شدگی حاضر می‌شوند و پس از آن برای آموزش در مدارس متوسطه اول و دوم حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان گیلان با بیان اینکه در این کارگاه اساتید و مدرسین نجات غریق تولید محتوای آموزشی در راستای کاهش غریق در استان ساحلی گیلان ارائه می‌کنند، افزود: افراد آموزش دیده به عنوان سفیران و مدرسین در مدارس سطح استان اول و دوم حضور پیدا کرده و به دانش آموزان آموزش می‌دهند.

اسماعیلی هدف از طرح مذکور را کاهش غرق شدگی در میان بومیان گیلانی عنوان نمود و گفت: بسیاری از بومیان به ویژه نوجوانان و جوانان اطلاعات زیادی از پیشگیری از غرق شدگی ندارند بنابراین این آموزش در راستای آموزش پیشگیری صورت می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه بخشی از غریق‌ها از بومیان استان هستند نیاز به آموزش برای جلوگیری از مغروقین ضروری است، بنابراین دانش آموزان بعد از آموزش به عنوان همیاران و سفیران نجات غریق در بین خانواده و جامعه لحاظ می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.