کد خبر : 26706
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸

استاندار گیلان در یادواره شهدای چاف لنگرود:

فرزندان ولایت مصمم‌‌تر برای اعتلای ایران اسلامی هستند

فرزندان ولایت مصمم‌‌تر برای اعتلای ایران اسلامی هستند
عباسی:حمله به کنسولگری ایران توسط رژیم صهیونسیتی حاکی از به جنون رسیدن بنیامین نتانیاهو و به انزوا رسیدن رژیم جعلی صهیونیستی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

 اسدالله عباسی استاندار گیلان در مراسم یادواره  شهیدان والامقام شهر چاف شهرستان لنگرود در مسجد جامع این شهر با قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسمات یادواره شهدا در سطح گیلان اظهار کرد: مردم چاف امروز با حضور در یادواره شهدا سنگ تمام گذاشته و بار دیگر ولایتمداری خود را نشان دادند،  لذا امروز همه ما مهمان شهدا بوده و آنان دست ما را گرفته و به این مجلس آوردند.

 وی با تأکید بر برگزاری باشکوه مراسم یادواره شهدا در گیلان به منظور آشنایی نسل جدید با ویژگی‌های شهدا گفت: به مراسم یادواره شهدا نباید به چشم مجلس ختم نگاه کرد لذا هر چه بیشتر از این مجالس نهایت بهره را ببریم به موفقیت خواهیم رسید.

 استاندار گیلان با اشاره به متقارن شدن بهار طبیعت و قرآن افزود: امسال بهار طبیعت و بهار قرآن و معنویت با هم برابر شد و انسان در این ماه روح و جسم خود را جلا داده و با آرامش به ادامه زندگی می‌پردازند.

عباسی، فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام مقدس جمهوری در خصوص روز قدس را بی‌سابقه دانست و بیان نمود:  دیروز مقام معظم رهبری با عمق نگاه خودشان به مسئله قدس تحلیل‌هایی داشتند که بی‌نظیر بوده و  چراغ راهی برای مسؤولان  است زیرا روز قدس امسال خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب قدس خواهد بود.

وی با بیان اینکه روز  قدس یکی از مهم‌ترین روزها در تاریخ جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: اهمیت روز قدس بر همگان مشخص است به نوعی که مقام معظم رهبری در جلسه روز گذشته با کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در بین صلاطین مباحثی را در خصوص روز جهانی قدس مطرح کردند که باید به آن توجه شود از این رو فردا از همه مردم گیلان دعوت میکنم در راهپیمایی حضور پیدا کرده و به استکبار پاسخی محکم دهند.

استاندار گیلان با اشاره به تلاش استکبار برای به انزوا کشاندن جمهوری اسلامی در طی ۴۵ سال گذشته بیان کرد: مردم در ۱۲ فروردین سال ۵۸ به جمهوری اسلامی آری گفته و در این  راه شهدای بسیاری را تقدیم  اسلام کرده و هیچوقت از آرمان های خود کوتاه نیامده و امروز بر اساس همین باور و‌ اعتقادات در حال حرکت هستیم.

عباسی با بیان اینکه مردم در برهه‌های مختلف وفاداری خود را انقلاب اسلامی نشان داده و تمامی توطئه‌های دشمن را خنثی کردند، گفت:  دشمن از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی جنگ، ترور‌، جنگ اقتصادی و‌ روانی را علیه ملت ایران اعمال کردند ولی جمهوری اسلامی با قدرت در حال طی کردن مسیر خود است و به فرموده مقام معظم رهبری کشور در حال رسیدن به قله هستیم.

وی با تأکید بر لزوم توجه به  انزوای رژیم صهیونسیتی با علمیات طوفان الاقصی افزود:  آمریکا جنایتکار از هیچ کمکی به رژیم کودک‌کش و جانی صهیونسیتی دریغ نکرده و‌ علنا تمامی قعطنامه سازمان ملل علیه این رژیم منحوس را وتو می‌کند که نشان دهنده‌ اوج وقاحت آمریکا است.

استاندار گیلان با اشاره به جنایات وحشتناک رژیم صهیونسیتی در غزه و مراکز درمانی فلسطین بیان کرد: آمریکا و کشورهای غربی  بویی از انسانیت و حقوق بشر نبرده و به مانند دوران سرمایه‌داری در حال کمک به رژیم صهیونسیتی برای کشتن زنان و فرزندان بیگناه در غزه هستند.

عباسی یکی از اهداف رژیم صهیونسیتی را سلطه بر غزه و نابودی جبهه مقاومت و حماس دانست و تصریح کرد: هدف رژیم صهیونسیتی ایجاد تعامل با برخی کشورهای عربی و سلطه بر غزه، فلسطین و نابودی حماس بود ولی جبهه مقاومت مانع از چنین کاری شد و این رژیم منحوس به هدف خود نرسید.

وی با بیان اینکه حمله به کنسولگری ایران توسط رژیم صهیونسیتی حاکی از به جنون رسیدن بنیامین نتانیاهو و به انزوا رسیدن این فرد جنایتکار است، گفت: کنسولگری یک کشور به معنای خاک آن کشور است ولی رژیم غاصب قدس با حمله به کنسولگری ایران در سوریه تعدادی از فرماندهان سپاه و یاران حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند ولی آنان بدانند فرزندان خمینی کبیر بیش از گذشته‌ مصمم‌تر برای اعتلای انقلاب اسلامی هستند.

استاندار گیلان با اشاره متحد شدن تمامی کشورهای غربی، آمریکا و رژیم صهیونسیتی برای نابودی ایران اسلامی و محورهای مقاومت در چندسال گذشته، بیان کرد: جبهه حق اکنون در برابر جبهه باطل در حال مبارزه است، لذا امنیت امروز کشور مرهون فداکاری‌های شهدایی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید حق‌بین، مرتضی حسین‌پور‌ و شهید زاهدی‌‌ها است که نگذاشتند داعش به هدف خود یعنی نفوذ به جمهوری اسلامی برسد.
عباسی با تأکید بر اجرای دقیق قانون عفاف و حجاب در کشور تصریح کرد: رعایت حجاب تکلیف شرعی و قانونی است و لذا دشمنان و برخی همدستان آنان در کشور بدانند امروز ما در کشوری زندگی می کنیم که برای اعتلای پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی، قرآن و برای خشنودی آقا امام زمان(عج) ۳۰۰ هزار شهید را تقدیم اسلام کردیم.
وی با بیان اینکه زیرساخت‌های خوبی در راستای توسعه کشور در دولت سیزدهم ایجاد شده است، افزود: در این مدت در گیلان پل میدان گیل، هشت کیلومتر آزادراه منجیل رودبار، پل کابلی آستانه اشرفیه به بهره‌برداری رسیده و راه‌آهن رشت_کاسپین نیز با حضور ریاست محترم جمهوری بهره‌برداری می شود.
استاندار گیلان اجرای برنامه هفتم توسعه را دیگر برنامه مهم دولت سیزدهم در کشور دانست و گفت:بیمه رایگان ۱۲ میلیون نفر، توزیع عادلانه ثروت در کشور انجام شده و در تلاشیم تا برنامه هفتم توسعه و رشد هشت. درصدی اقتصادی در کشور را محقق کنیم.
عباسی با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه کشور در حوزه‌های مختلف افزود: در کشور ۱۰۰ هزار هیات علمی، ۱۵۰ هزار پزشک متخصص,۱۴ میلیون دانشگاهی متخصص داشته و هفت درصد معادن جهان وجود دارد که همگی نشان دهنده‌ ظرفیت ایران در عرصه‌های مختلف است.
استاندار گیلان همچنین در بدو ورود به گلزار شهدای چاف با قرائت فاتحه به مقام شهدای آرمیده در این خاک ادای احترام کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.