کد خبر : 23876
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶

رئیس شورای شهر رشت در مراسم افتتاح بزرگترین مرکز تخصصی آموزش ایمنی و آتش‌نشانی شمال کشور:

تامین امکانات و تجهیزات فردی آتش‌نشانان با هدف حفظ امنیت و سلامت آنان

تامین امکانات و تجهیزات فردی آتش‌نشانان با هدف حفظ امنیت و سلامت آنان
کارگرنیا: تخصصی شدن خدمات آتش نشانی در اولویت است/ آمادگی نیروهای آتش نشان تضمین کننده امنیت شهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

رئیس شورای شهر رشت گفت: هر سازمانی برای ارائه خدمات مطلوبتر باید از به روز ترین و پیشرفته ترین علوم روز دنیا در حوزه تخصصی اطلاع داشته باشد و تخصصی شدن خدمات آتش نشانی در اولویت است.

محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت، امروز در مراسم افتتاح بزرگترین مرکز تخصصی آموزش ایمنی و آتش‌نشانی شمال کشور با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اظهار کرد: برای به ثمر رسیدن انقلاب ایثارگری های فراوانی انجام شد و تمامی مسئوولین باید با خدمت صادقانه پاسخ از خودگذشتگی و ایثار ملت را به خوبی بدهند.

وی با بیان اینکه آمادگی نیروهای آتش نشان تضمین کننده امنیت و آرامش شهروندان است افزود: هر سازمانی برای ارائه خدمات مطلوبتر باید از به روز ترین و پیشرفته ترین علوم روز دنیا در حوزه تخصصی اطلاع داشته باشد و سازمان آتش نشانی از آن دسته از سازمان ها است که هر اندازه به روز و تخصصی باشد در مواجهه با حوادث می تواند عملکرد مطلوب‌تری در حفظ جان و مال مردم ارائه کند.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با تاکید به اینکه تخصصی شدن خدمات سازمان آتش نشانی در اولویت است تصریح کرد: شورای اسلامی شهر رشت همواره به سازمان آتش نشانی نگاه حمایتی دارد و در این راستا در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری رشت نیز اولویت شورا تامین امکانات و تجهیزات فردی نیروهای آتش نشان با هدف حفظ و تامین سلامت آنان در انجام عملیات ها بوده است .

کارگرنیا با قدردانی از تلاش های نیروهای آتش نشان شهرداری رشت در ارائه خدمت به شهروندان بیان کرد: شهروندان از عملکرد سازمان آتش نشانی رضایت دارند و عملکرد این نیروهای خدوم مایه مباهات است.

 

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.