کد خبر : 18279
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰

قرارداد همکاری فی‌مابین پست استان گیلان و شرکت صنایع غذایی گیل‌تاز به امضاء رسید

قرارداد همکاری فی‌مابین پست استان گیلان و شرکت صنایع غذایی گیل‌تاز به امضاء رسید
هوشنگی:مهمترین اقدامات پست گیلان را در یکساله اخیر فراهم سازی بستر تجارت الکترونیک در جهت توسعه فروش آنلاین محصولات و تولیدات فروشندگان خرد و کلان در استان

به گزارش پویشگران گیل:
محمدحسین هوشنگی  ضمن بازدید از کارخانه صنایع غذایی گیلتاز واقع در شهرستان لنگرود با اسماعیل فدایی مدیرعامل این صنایع غذایی دیدار و گفتگو نمود.
مدیرکل پست استان گیلان در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های بالای تجارت الکترونیک و وجود محصولات متنوع بومی و استراتژیک در استان، مهمترین اقدامات پست گیلان را در یکساله اخیر فراهم سازی بستر تجارت الکترونیک در جهت توسعه فروش آنلاین محصولات و تولیدات فروشندگان خرد و کلان در استان دانست و اضافه نمود: پست گیلان با ایجاد نقش حمایتی به منظور پشتیبانی از لجستیک ارسال محصولات به خارج از استان در صدد تسهیل و توسعه اقتصاد دیجتال در استان گیلان است.
وی با اشاره به  نقش پست در کاهش هزینه‌های حمل و نقل و به تبع آن کاهش قیمت تمام شده محصول، پست را حلقه واسط تولیدکننده و مصرف‌کننده دانست و بر لزوم توسعه همکاری با واحدهای تولیدی و صنعتی استان تآکید شد.
در پایان این نشست قرارداد همکاری با شرکت صنایع غذایی گیلتاز در حوزه تجارت الکترونیک و ارائه وب سرویس به منظور ارسال انبوه محصولات تولیدی شامل انواع چای،برنج و محصولات فرآوری برنج  به مشتریان و جامعه هدف و همچنین همکاری در زمینه پست مستقیم و استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی شرکت ملی پست به امضاء رسید.
صنایع غذایی گیلتاز با سابقه نیم قرن تولید و توزیع صنایع غذایی به ویژه تولید و توزیع محصول استراتژیک چای و برنج،یکی از مهمترین صنایع تولیدی در شرق گیلان محسوب می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.