کد خبر : 23745
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

پروژه‌های تجمیعی شرکت گاز گیلان به بهره‌برداری رسید

پروژه‌های تجمیعی شرکت گاز گیلان به بهره‌برداری رسید
به مناسبت دهه مبارک فجر پروژه‌های تجمیعی شرکت گاز گیلان (گازرسانی به ۲۲ روستا) با اعتبار بیش از ۱۶۱ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور اسدالله عباسی پروژه‌های حوزه شرکت گاز گیلان به منظور گازرسانی به ۲۲ روستای دور دست استان با اعتبار بیش از ۱۶۱ میلیارد تومانی به بهره‌برداری رسید

این پروژه‌ها در روستای هولستون شهرستان آستارا با اعتبار یک‌میلیارد میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، روستای ویزادست، لبر، لواده، رسمجی، بشنه‌هبر و بسک تالش با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان، نیلو برده‌سر و سیاه‌کشان رودسر با اعتبار چهار میلیارد میلیارد تومان، روستای نوده(فاراب) رودبار با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان، روستای وزنه‌سر، لر، کسمه‌جان، قلعه‌چال، شیله‌وشت، سیناهونی، سیله‌سر و زربیل با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان، روستای کلامرود سیاه استخر با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان، روستای تمشه‌لامه تالش با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان و در روستای باز کله‌سر رودسر با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و با بهره‌مندی یک‌هزار و ۶۰۰ خانواده افتتاح شد.

اسدالله عباسی استاندار گیلان در آیین این بهره‌برداری با بیان اینکه انقلاب اسلامی خدمات زیادی به مردم به ویژه روستائیان در ۴۵ سال گذشته ارائه داده است، اظهار کرد: بسیاری از روستاهای کشور در دوران پهلوی از نعمت برق، گاز، آب و جاده برخوردار نبودند ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمامی این موارد انجام شد و این حضور مردم تالش نشان دهنده وفاداری و رضایت از عملکرد دولت سیزدهم است.

وی با ابراز خرسندی از گازرسانی به برخی از روستاهای دوردست گیلان در ایام الله دهه فجر گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته به تمامی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی حاضر در این منطقه کالاهای گرمایشی اهدا می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم بر ۲ و نیم سال گذشته در کشور افزود: یکی از مشکلات مردم منطقه فرسوده بودن جاده روستا است که در این خصوص دستورات لازم به مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گیلان داده شده و این مهم به زودی بازسازی می‌شود.

عباسی با تاکید بر اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید تغییر کاربری اراضی کشاورزی را فقط برای بومیان منطقه صادر کند، بیان کرد: تغییر کاربری برای بومیان منطقه باید انجام شود زیرا این حق  روستائیان است که برای فرزندان خود مسکن احداث کنند.

وی با بیان اینکه هویت و اصالت روستا باید حفظ شود، تصریح کرد: هویت و اصالت روستایی باید حفظ شود زیرا ریشه هر شهر در روستا است و دولت سیزدهم باور دارد که باید به روستاها خدمت کرد زیرا در روستاهای گیلان به ویژه تالش ظرفیت بسیار خوبی در حوزه گردشگری، کشاورزی، دامداری وجود داشته و تمامی دستگاه‌ها در خدمت مردم و روستائیان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.