کد خبر : 13415
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۳۹

معصومه نیک کار

لزوم پیوست نگاری به عنوان مولفه اساسی مهندسی فرهنگی

لزوم پیوست نگاری به عنوان مولفه اساسی مهندسی فرهنگی
سواحل کشور علاوه بر بهره مندی اقتصادی و به عنوان محلی برای نشاط انگیزی و تفریح و سرگرمی مردم در اوقات فراغت و ایام سفر است

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: توجه ویژه به پیوست نگاری فرهنگی به عنوان یکی از مولفه های مهم مهندسی فرهنگی ضرورت دارد.
اسماعیل شفاهی در گردهمایی مسئله شناسی فرهنگی اجتماعی سواحل، اظهار کرد: ارتقای فرهنگ عمومی و رفع حداکثری مشکلات اجتماعی سواحل با ایجاد ساز و کارهای مناسب و کارآمد و اجرای برنامه‌های مستمر و نشاط آفرین برای مسافران در ایام سفر در سواحل به پیوست فرهنگی منسجم نیاز دارد و باید تدوین شود.
وی افزود: باید با بررسی و ارزیابی اوضاع کنونی سواحل و پیامدهای فرهنگی شیوه کنونی اداره سواحل و ارائه خدمات به گردشگران، راهکارهای مناسبی برای کاهش آثار و پیامدهای آسیب زای روش‌های کنونی ارائه شود.
شفاهی با تاکید بر ضرورت استفاده بهینه از فرصت‌های دینی و فرهنگی برای مسئله شناسی و رفع آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی سواحل تاکید کرد: سواحل کشور علاوه بر بهره مندی اقتصادی و به عنوان محلی برای نشاط انگیزی و تفریح و سرگرمی مردم در اوقات فراغت و ایام سفر است و باید علاوه بر حفظ شئون اسلامی و مبانی اعتقادی و قوانین کشور، امکان شادی آفرینی حداکثری و جذب گردشگر داخلی و خارجی برای رونق سواحل فراهم آید.
مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور تصریح کرد: برای جلوگیری از مشکلات آینده، باید در تدوین پیوست فرهنگی تفاوت‌های بومی، فرهنگی و اقلیمی سواحل شمال و جنوب و مناطق آزاد مورد توجه قرار گیرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.