کد خبر : 6167
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

برگزاری اختتامیه هفتمین جشنواره «طنز پهلو »با حضور وزیر ارشاد

برگزاری اختتامیه هفتمین جشنواره «طنز پهلو »با حضور وزیر ارشاد
شناسایی هنرمندان جوان سراسر کشور در حوزه شعر و نثر طنز از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برگزاری هفتمین دوره جشنواره «طنز پهلو» با حضور وزیر ارشاد خبر داد و گفت: از ۱۵ اثر در این برنامه تجلیل می شود.
یوسف نیک انجام با اشاره به برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر با عنوان «طنز پهلو ۷» اظهار کرد: این جشنواره به یاد استاد «کیومرث صابری فومنی» گل آقا برگزار می‌شود.
وی به حضور مهمانان کشوری در این جشنواره اشاره و اضافه کرد: «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «فرشاد مهدی پور» معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد و «ایمان شمسایی» مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد از مهمانان ویژه این جشنواره هستند.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در ادامه به برخی برنامه‌های مراسم اختتامیه این جشنواره اشاره و اظهار کرد: «ناصر وحدتی» از خوانندگان نام آشنای گیلانی اجرای موسیقی این برنامه را بر عهده دارد.
نیک انجام ادامه داد: مراسم اختتامیه ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۳ تیر ماه در مجتمع فرهنگی هنری سید الشهدا (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار می‌شود.
وی افزود: داوری آثار دریافت شده در حال انجام بوده و در نهایت به ۱۵ نفر از برگزیدگان در ۵ بخش شعر، نثر، داستان کوتاه، کلیپ و کاریکاتور طنز تجلیل می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: شناسایی هنرمندان جوان سراسر کشور در حوزه شعر و نثر طنز از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.