کد خبر : 23111
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

گیلان،میزبان دوباره جشنواره بین‌‌المللی فیلم فجر

گیلان،میزبان دوباره جشنواره بین‌‌المللی فیلم فجر
جشنواره چهل و دوم در گیلان،در سینماهای 22 بهمن و سپیدرود رشت از تاریخ 16 تا 22 بهمن ماه 1402 برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

جلسه هماهنگی برگزاری همزمان چهل و دومین جشنواره بین‌‌المللی فیلم فجر در گیلان با حضور نمایندگان نهادها و سازمان‌های مشارکت کننده ،مدیران دو سینمای رشت و به ریاست مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.
امیرحسین طاهری مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این دیدار گفت:جشنواره چهل و دوم در گیلان،در سینماهای 22 بهمن و سپیدرود رشت از تاریخ 16 تا 22 بهمن ماه 1402 برگزار می‌شود.
وی ابراز امیدواری نمود که با هم‌افزایی سازمان‌ها و نهادهای مشارکت کننده ،شاهد حضور پرشور علاقمندان به حوزه فیلم باشیم.
طاهری جشنواره بین‌‌المللی فیلم فجر را فرصتی دانست که علاقمندان به هنر هفتم، به تماشای تازه‌ترین تولیدات این بخش می‌نشینند و گیلان ،امسال هم میزبانی برگزاری همزمان این رویداد را دارد.
فاطمه فروتن سرپرست معاونت امور هنری،سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این جلسه گزارشی از هماهنگی‌های انجام شده برای همزمانی برگزاری چهل و دومین جشنواره بین‌‌المللی فیلم فجر در استان بیان داشت.
مدیران سینماهای 22 بهمن و سپیدرود رشت نیز در این جلسه دیدگاه‌های خود برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد را اظهار داشتند.
سامانه‌های فروش بلیت سینماهای مردمی چهل‌ و دومین جشنواره فیلم فجر ،از ساعت ۱۰ صبح دیروز آماده ارائه خدمات به مخاطبان این رویداد هستند.
بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره چهل‌ و دوم فیلم فجر، امسال چهار سامانه آی‌ تیک (iticket.ir) ،ایران‌ تیک (irantic.com)،سینما تیکت (cinematicket.org) و گیشه هفت (gisheh7.ir) ،عرضه بلیت‌های جشنواره را بر عهده خواهند داشت و از همین امروز می‌توانید با مراجعه به این سکوها ،اقدام به خرید اینترنتی بلیت کنید.
چهل‌ و دومین جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ به دبیری مجتبی امینی برگزار می‌شود.

 

منبع:روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.