کد خبر : 12581
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

همدلی اصناف در آرامش بازار؛ناشی از درک معیشت مردم است

همدلی اصناف در آرامش بازار؛ناشی از درک معیشت مردم است
عده ای بدون توجه به شرایط معیشت مردم به سوء استفاده از فضای موجود می پردازند که لازمه بازدارندگی و جلوگیری از آن؛ نظارت با تمام توان و اعمال قانون به صورت قاطع است.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل صمت گیلان با حضور در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان گیلان، اظهار داشت؛ همدلی اصناف مومن و متعهد در آرامش بازار؛ ناشی از درک معیشت مردم است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان، تیمور پورحیدری در جلسه کمیسیون نظارت به نهادهای صنفی مرکز استان با بررسی درخواست صنفی و مباحث روز بازار پرداخت و گفت؛ استان گیلان به همت وفاق و همدلی مناسب بسیج اصناف، تعزیرات و اتاق اصناف برای پشتیبانی جهت اعزام تیم های بازرسی در مورد تشدید نظارت بر بازار جزء استان‌های شاخص و پیشرو بود که این توفیق جای قدردانی و تشکر دارد.
وی با بیان اینکه در کاهش التهابات بازار، در زمان تغییر نرخگذاری به دانش و تجربه اصناف در موضوعات مختلف نیازمندیم، عنوان کرد: موضوعات حقوق عضویت اتحادیه‌های صنفی، برگزاری انتخابات برخی اتحادیه‌ها، تعیین حق الزحمه صدور کارت قالی بافی؛ از مواردی بود در این جلسه کمیسیون مطرح و با نظر اعضاء تصمیم گیری شد.
رئیس کمیسیون نظارت بر نهادهای صنفی مرکز گیلان بر لزوم نظارت بیشتر بر وضعیت بازار استان از طریق رؤسای اتحادیه ها تاکید کرد و گفت: همزمان با این تغییرات قیمتی در برخی از اقلام، عده ای بدون توجه به شرایط معیشت مردم به سوء استفاده از فضای موجود می پردازند که لازمه بازدارندگی و جلوگیری از آن؛ نظارت با تمام توان و اعمال قانون به صورت قاطع است.
پورحیدری از بازرسی حداقل ۷۲۰ واحد صنفی، تولیدی و خدماتی به صورت روزانه در استان سخن گفت و تشریح کرد: هر روز به ادارات صمت شهرستان های مختلف استان تکلیف شده است در حوزه اقلام پرمصرف و کالای اساسی اکیپ های بازرسی را اعزام نمایند و مبنای بیشتر آنها هم گزارشات مردمی به سامانه ۱۲۴ برای رسیدگی به شکایات است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.