کد خبر : 4911
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

بهره برداری از پروژه اجرای طرح هادی روستای خجکه آلیان

بهره برداری از پروژه اجرای طرح هادی روستای خجکه آلیان
روستاها پایگاه‌های مردمی و اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و ما وظیفه داریم که مشکلات روستاییان را احصاء و به آنان خدمات‌رسانی نماییم.

به گزارش پویشگران گیل:
با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور افتتاح و بهره برداری پروژه اجرای طرح هادی روستای خجکه آلیان شهرستان فومن صورت گرفت.
پروژه اجرای طرح هادی روستای خجکه آلیان شهرستان فومن با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان با حضور اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به بهره برداری رسید.
اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در این مراسم اظهار داشت :مردم ولایت‌مدار استان گیلان هشت هزار شهید گلگون کفن تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند و ایثارگران، جانبازان ، آزادگان و خانواده های معزز شهدای این استان گویای پیروی آنان از امام ،انقلاب و ولایت است.
وی ادامه داد:هر جا اشاره ای از سوی مقام معظم رهبری برای حضور در صحنه و حمایت از نظام می‌شود مردم استان گیلان به سرعت پای کار و در صحنه حضور دارند در عرصه انتخابات ، در راهپیمایی ها همواره حضور در صحنه دارند.
نیکزاد گفت:این مردم مایه مباهات و فخر ما هستند و وظیفه مسوولین این است که خدمتگزار این مردم شریف و عزیز باشند‌، افزود: روستاها پایگاه‌های مردمی و اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و ما وظیفه داریم که مشکلات روستاییان را احصاء و به آنان خدمات‌رسانی نماییم.
وی با اشاره به ایجاد کارگروه ماده چهار برای رفع معضلات اراضی ملی روستایی گفت:با همت و اهتمام مسوولین مربوطه پیگیری مشکلات روستاییان در این زمینه تا رفع آن معضلات در استان صورت گیرد.
نیکزاد در پایان گفت: ان شاء الله همه ما بتوانیم فعالیت‌های مثمر ثمری برای مردم انجام دهیم و در پیشگاه خداوند و در محضر شهدا کارنامه قابل قبولی داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.