کد خبر : 3410
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴

مدیرعامل شرکت سیمان خزر: ایمان، توکل و استقامت پرسنل سیمان خزر ستون نگهدارنده ایفای تعهدات ملی و استانی این شرکت است

مدیرعامل شرکت سیمان خزر: ایمان، توکل و استقامت پرسنل سیمان خزر ستون نگهدارنده ایفای تعهدات ملی و استانی این شرکت است
در مدت دوسال سال اخیر شاهد تحول در تمامی سطوح شرکت سیمان خزر بوده و این مهم با ایجاد هم دلی و همت مضاعف موجب رشد و شکوفایی مجموعه گردیده است.

به گزارش پویشگران گیل:
اسحق جمال امیدی در حاشیه بازدید مدیرعامل هلدینگ سیمان فارس و خوزستان بهمراه معاونین مالی و پشتیبانی و امور مجامع شرکت سرمایه گذاری سیمان تأمین از کارخانه سیمان خزر گفت: ایمان، توکل و استقامت پرسنل سیمان خزر ستون نگهدارنده ایفای تعهدات ملی و استانی این شرکت است.
به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خزر، دکتر میرزا عبدالله مدیرعامل هلدینگ سیمان فارس و خوزستان به همراه دکتر عطاری معاونت مالی و پشتیبانی سیمان تأمین و فرمانده بسیج کارگری شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا ) و دکتر طالبی معاونت امور مجامع شرکت سرمایه گذاری سیمان تأمین با همراهی مدیر عامل سیمان خزر و جمعی از مدیران و روسای کارخانه در محل سالن همایش های شهید مسعود ملکی دیدار و گفتگو کردند.
اسحق جمال امیدی مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر ضمن خیر مقدم، گزارشی از عملکرد و اقدامات مجموعه خزر در راستای افزایش تولید و تحویل همچنین کسب موفقیت های مختلف در سطوح ملی و استانی، برنامه و چشم‌انداز راهبردی آتی سیمان خزر به مدیرعامل هلدینگ سیمان فارس و خوزستان و هیئت همراه ارائه نمود و افزود: دستیابی به موفقیت‌های شرکت در سایه حمایت ها و توجه هلدینگ‌های بالاست من جمله سیمان تأمین و فارس و خوزستان بوده و پرسنل زحمتکش سیمان خزر در سایه همدلی، جدیت در کار و نظم و انضباط فردی و سازمانی رشد تولید باکیفیت در سال جدید عملیاتی خواهند نمود.وی همچنین ایمان، توکل و استقامت پرسنل را ستون نگهدارنده ایفای تعهدات ملی و استانی این شرکت دانست.
دکتر میرزا عبدالله مدیرعامل هلدینگ سیمان فارس و خوزستان با بیان این مطلب که در سال گذشته شرکت سیمان خزر با تلاش و کوشش همکاران خود به رکورد تولید و تحویل کل ادوار دست یافتند، خاطر نشان کرد: به حول قوه الهی شاهد اقدامات و برنامه ریزی لازم برای ادامه این روند در تمام سطوح شرکت در سال جدید خواهیم بود.
وی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان این مجموعه، بر افزایش تولید محصول با کیفیت و ورود به عرصه تنوع محصولات با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مطلوب این شرکت و همچنین امور فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی و جامعه پیرامونی را قابل تقدیر دانستند.
دکتر عطاری معاونت مالی و پشتیبانی سیمان تامین و فرمانده بسیج کارگری شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) در این دیدار گفت: در مدت دوسال سال اخیر شاهد تحول در تمامی سطوح شرکت سیمان خزر بوده و این مهم با ایجاد هم دلی و همت مضاعف موجب رشد و شکوفایی مجموعه گردیده است.
دکتر طالبی معاونت امور مجامع شرکت‌های سیمان تأمین در ادامه ضمن ابراز خرسندی از عملکرد سیمان خزر روند تعالی سازمان را بسیار مطلوب دانسته و یادآور شد: برنامه سیمان خزر برای صادرات سیمان به کشورهای حاشیه دریای خزر را بسیار مثبت دانسته و بر حمایت مجموعه هلدینگ و شرکتهای وابسته از جمله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای تحقق صادرات این مجموعه تاکید کرد.
شایان ذکر است‌، در پایان این دیدار جمال امیدی ضمن جمع‌بندی و تشریح مطالب مطرح شده از سوی مدیر‌عامل هلدینگ سیمان فارس و خوزستان و معاونین سیتا جلسه را با ذکر صلواتی خاتمه دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.