کد خبر : 6967
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

۲۴۸ میلیارد تومان برای حمایت از اشتغال و تولید گیلان جذب شد

۲۴۸ میلیارد تومان برای حمایت از اشتغال و تولید گیلان جذب شد
دستگاه‌ها تا پایان تیرماه فرصت دارند تا اعتبار اختصاص داده شده این تبصره را در استان جذب کنند.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گیلان از جذب ۲۴۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تومان از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ در راستای حمایت از اشتغال و تولید در استان خبر داد.
علیرضا نوروزی اظهار داشت: براساس آخرین گزارش دبیرخانه استانی موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، ۲۴۸میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط دستگاه‌های اجرایی در استان جذب شده است.
وی افزود: در همین راستا برای ۱۲ طرح در حوزه صنعت ۱۵۷ میلیارد تومان، ۸۳ طرح در حوزه جهادکشاورزی ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان،۶ طرح در حوزه پارک علم و فناوری ۲۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان ،۱۰ طرح در حوزه میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای هفت طرح در حوزه تعاون،کار و رفاه اجتماعی و ۳۲ میلیارد تومان برای ۲۰ طرح در حوزه بافت‌های فرسوده حدود پرداخت شد.
نوروزی طرح‌های مصوب کمیته استانی را برای برخورداری از اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، ۷۵۶ طرح در حوزه‌های مختلف عنوان نمود و اظهار داشت: در مجموع یک هزار و ۵۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در اختیار موسسات عامل ( بانک‌ها و صندوق کارآفرینی امید) قرار گرفت که از این میزان ۲۴۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جذب شد.
مدیرکل اقتصاد و دارایی گیلان با بیان اینکه جذب تسهیلات ابلاغی تبصره ۱۸ فرصت مغتنمی برای ایجاد اشتغال و افزایش تولید در استان است، گفت: دستگاه‌ها تا پایان تیرماه فرصت دارند تا اعتبار اختصاص داده شده این تبصره را در استان جذب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.