کد خبر : 8305
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

سرپرست فرمانداری رضوانشهر نظارت بر بازار باید مستمر و بی‌وقفه باشد

سرپرست فرمانداری رضوانشهر نظارت بر بازار باید مستمر و بی‌وقفه باشد
گره گشایی از مشکلات مردم و خدمت خالصانه به آنان از مهمترین سفارشات ریاست محترم جمهور می باشد و در اجرای آن نباید درنگ شود.

به گزارش پویشگران گیل:
سرپرست فرمانداری رضوانشهر خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام عید و بازار نوروزی، نظارت‌ها باید به صورت مستمر و بی وقفه انجام شود.
سیدنادر صفوی در جلسه شورای اداری این شهرستان و با تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد حضرت ولیعصر(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان، خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی و بخشداران گفت: مهمترین سفارش ریاست محترم جمهور خدمت خالصانه به مردم است و در گره گشایی از کار مردم نباید درنگ کرد.
وی با اشاره به موضوع مهم تنظیم بازار که امروز جزء اولویت های دولت است، ضمن قدردانی از تلاش های اعضای این ستاد بر تشدید نظارت و بازرسی ها در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: برای تعادل در بازار شب عید، علاوه بر اینکه بازاریان در قیمت‌گذاری‌ها باید رعایت انصاف را داشته باشند، مردم نیز باید پای کار بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را اطلاع دهند تا در اسرع وقت به شکایات رسیدگی و برخوردهای لازم با متخلفان صورت پذیرد.
سرپرست فرمانداری رضوانشهر گفت: در راستای تنظیم بازار شب عید، به میزان ۲۲ تن انواع برنج هندی و تایلندی، ۱۱ تن شکر خانوار، ۱۵ تن شکر قنادان، ۱۹ تن روغن پخت و پز و سرخ کردنی، ۱۷ تن مرغ منجمد، ۱ تن گوشت منجمد، ۱۵ تن میوه شب عید با قیمت مصوب در فروشگاه ها و تعاونی های روستایی بین مردم شریف شهرستان در حال توزیع است.
صفری تاکید کرد: گره گشایی از مشکلات مردم و خدمت خالصانه به آنان از مهمترین سفارشات ریاست محترم جمهور می باشد و در اجرای آن نباید درنگ شود.
رییس شورای اداری شهرستان رضوانشهر تاکید کرد: با توجه به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی از سوی دستگاه های متولی امر و همچنین بخشداران و دهیاران و شوراهای اسلامی نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری ها صورت گیرد.
وی همچنین گفت: شهرداران، بخشداران و دهیاران نسبت به پاک سازی ورودی شهرها و روستاها و آماده نمودن فضای شهر و روستا برای استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی را در دستور کار خود داشته باشند.
شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، دو بخش بنام های مرکزی و پره سر و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غررب مرکز استان گیلان واقع شده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.