کد خبر : 3479
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

استاندار گیلان:گسترش ساحل و بندر چمخاله در راستای تحقق اقتصاد دریا و گردشگری

استاندار گیلان:گسترش ساحل و بندر چمخاله در راستای تحقق اقتصاد دریا و گردشگری
دولت سیزدهم برای بکارگیری از ظرفیت‌های گردشگری دریا مصمم است

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان از فعال سازی ۲۸۰ کیلومتر سواحل این استان خبر داد و گفت: ساماندهی و استفاده از ظرفیت های سواحل گیلان می تواند نقطه عطفی در اشتغال و اقتصاد است.
اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از سواحل چمخاله لنگرود، با اشاره به ایجاد راه دسترسی و خط ساحلی در این بندر، اظهار کرد: مقدمات سرمایه گذاری در بخش گردشگری بندر و سواحل چمخاله لنگرود فراهم است.
وی از احداث بندر منحصر به فرد دریای خزر در چمخاله خبر داد و افزود: گسترش ساحل چمخاله به منظور توسعه اقتصاد گردشگری و دریا باید در اولویت قرار گیرد.
استاندار گیلان با تاکید بر نظارت ویژه بر چگونگی روند ساماندهی ساحل و بندر چمخاله لنگرود، بیان کرد: گسترش ساحل و بندر چمخاله در راستای تحقق اقتصاد دریا و گردشگری در چارچوب قانون اتفاق می افتد.
عباسی با بیان اینکه ساماندهی بندر و ساحل چمخاله لنگرود تحول آفرین است، گفت: در کنار توجه به امورات زندگی مردم در پیرامون ساحل، انجام عملیات صیادی و همچنین حمل و نقل دریایی، اقتصاد گردشگری دریا هم در این منطقه رونق پیدا می کند.
وی با اشاره به نگاه ویژه دولت به اقتصاد سواحل، افزود: دولت سیزدهم برای فعال‌سازی ظرفیت های گردشگری دریا مصمم است. استاندار گیلان از فعال سازی ۲۸۰ کیلومتر سواحل این استان خبر داد.
استاندار گیلان اضافه کرد: ساماندهی، فعال سازی و استفاده از ظرفیت های سواحل گیلان در بخش های مختلف می‌تواند نقطه عطفی در اشتغال و اقتصاد استان باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.