کد خبر : 22957
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۴۱

امضاء تفاهمنامه علمی و پژوهشی بنادر و دریانوردی گیلان با آموزشکده فنی و حرفه ای شهید خدادادی

امضاء تفاهمنامه علمی و پژوهشی بنادر و دریانوردی گیلان با آموزشکده فنی و حرفه ای شهید خدادادی
تفاهمنامه علمی و پژوهشی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با آموزشکده فنی و حرفه ای شهید خدادادی بندرانزلی در راستای بند ششم سیاست های ابلاغی توسعه دریا محور به امضا رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

تفاهمنامه علمی و پژوهشی به منظور ایجاد ظرفیت‌های جدید علمی و پژوهشی با حضور حسین یونسی،مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان و رسول شمشادی،رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان به امضا رسید.
استفاده مطلوب از توان علمی، تخصصی، آزمایشگاهی و کارگاهی آموزشکده،همکاری در برگزاری همایش‌ها و سمینارهای مشترک علمی- تحقیقاتی، نمایشگاه‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی،انجام خدمات مشاوره در موضوعات تخصصی آموزشکده،استفاده متقابل از کتابخانه و اسناد علمی،برگزاری بازدیدهای متقابل علمی و همچنین همکاری در انجام کارآموزی دانشجویان از جمله مفاد این تفاهمنامه بوده است.
گفتنی است،رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل یکصد و دهم قانون اساسی و پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام، سیاست‌های کلی توسعه دریا محور را در ۹ بند برای اقدام به روسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ کردند و بند ششم آن به تأمین و ارتقاء سرمایه انسانی و مدیریت متعهد و کارآمد و ایجاد پشتوانه علمی،آموزشی و پژوهشی برای توسعه دریامحور و زیست بوم نوآوری و فناوری دریایی تاکید دارد.

 

 

منبع: روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.