کد خبر : 22740
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

مدیرعامل آبفای گیلان:

تدوین تقویم مالی برای پیگیری و پرداخت مطالبات بسیار حائز اهمیت است

تدوین تقویم مالی برای پیگیری و پرداخت مطالبات بسیار حائز اهمیت است
تغییر در مدیریت لازمه هر حوزه است و هدف از آن را تقویت روحیه، ارتقاء عملکرد و ایجاد انرژی مضاعف در بین کارکنان شرکت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت:تغییرات در طرز تفکر و نوع راهبری بسیار موثر خواهد بود که همگام با اهداف سازمان انجام می‌شود.
مهندس علیرضا غیاثی با اشاره به ضرورت تدوین تقویم مالی برای پرداخت مطالبات افزود:رعایت انضباط مالی و مدیریت هزینه‌ها بسیار حائز اهمیت می‌باشد.
مدیرعامل آبفای گیلان ضمن قدردانی از زحمات رضا میشنی معاون پیشین مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب گیلان و علیرضا پیاب‌نما مدیر سابق امور مالی، تغییرات سازمانی و انتصابات جدید را در راستای چابک‌سازی سازمان عنوان و برای رضا سبحانی در سمت سرپرستی معاونت مالی و پشتیبانی و محمدجعفر مستوفي نيا در سمت سرپرست امور مالی آرزوی موفقیت نمود.
رضا میشنی معاون پیشین مالی و پشتیبانی با اشاره به اینکه انضباط مالی در این حوزه همیشه سرلوحه کار بوده است،افزود: تغییرات برای روی کار آمدن افراد جدید برای بهبود وضعیت شرکت است و تاکنون تلاش بر این بود در شرایط سخت و بحرانی، اقدامات موثری داشته باشیم.
همچنین رضا سبحانی سرپرست جدید معاونت مالی و پشتیبانی با تأکید بر اهمیت افزایش دامنه انضباط مالی از جذب نیرو و انعقاد قرارداد تا سرانجام امور تصریح کرد: باید تصمیمات درست در راستای کاهش هزینه ها اتخاذ گردد و با مدیریت دارایی ها و هوشمند سازی هزینه‌ها ضمن دست‌یابی به تراز مناسب مالی، وضعیت اقتصادی خوبی را برای شرکت رقم بزنیم و با همراهی همکاران این حوزه به اهدافی که هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ترسیم نمودند،دست یابیم.
در ادامه با ابلاغ احکام جداگانه ای از سوی مدیرعامل شرکت آبفای گیلان رضا سبحانی که پیش از این بعنوان مشاور مدیرعامل و دبیر هیأت مدیره بود، بعنوان سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی معارفه و محمد جعفر مستوفی‌نیا سرپرست سابق دفتر نظارت بر درآمد و وصول مطالبات بعنوان سرپرست امور مالی معرفی شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.