کد خبر : 22013
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

عضو شورای شهر رشت:

شکلات لجستیکی شهرداری مربوط به ایام سرد سال نیست

شکلات لجستیکی شهرداری مربوط به ایام سرد سال نیست
عباس نژاد:باید از ظرفیت راننده‌های پایه یک شهرداری رشت در روزهای برفی استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
عضو شورای شهر رشت گفت: یقینا در روزهای برفی باید به پوشش منابع انسانی نیز توجه شود و باید ببینیم آیا شهرداری رشت راننده های جایگزین برای خدمات رسانی توسط خودروهای لجستیکی برف روب دارد.
مسعود عباس نژاد عضو شورای رشت در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورا با اشاره به اینکه مشکلات مربوط به لجستیک برف روب شهرداری رشت مربوط به این دوره از شورا و شهرداری نیست، اظهار کرد: مشکلات لجستیکی فقط مربوط به ایام سرد سال نیست و در برخی دیگر از فصول نیز با مشکلاتی مواجه هستیم.
وی با مخاطب قرار دادن شهردار رشت با انتقاد از وضعیت سازمان عمران شهرداری رشت افزود: معتقدم در حال حاضر بیشتر از بحران برف باید نگران بحران سازمان عمران شهرداری رشت باشیم.
عباس نژاد با تاکید به اینکه مدیر عمران باید در این فصل نسبت به برداشت از معادن با هدف انجام آسفالت در فصول بعد توجه داشته باشد، تصریح کرد: از شهردار رشت تقاضا دارم حتما به این مبحث توجه داشته باشد.
عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه اسامی رانندگان به شورا ارسال شودT افزود: یقینا در روزهای برفی باید به پوشش منابع انسانی نیز توجه شود و باید ببینیم آیا در شهرداری رشت راننده‌های جایگزین برای خدمات رسانی توسط خودروهای لجستیکی برف روب داریم؟
عباس نژاد با بیان اینکه باید از ظرفیت راننده‌های پایه یک شهرداری رشت در روزهای برفی استفاده کنیم،تصریح کرد: باید آموزش های لازم به رانندگان مربوطه داده شود و متاسفانه یکی ازدغدغه هایی که با آن مواجه هستیم فقدان سازمان موتوری است و انتظار داریم حداقل یک مدیریت موتوری راه اندازی شود تا نسبت به مباحث فنی و عملیاتی و منابع انسانی در این ایام استفاده شود.

 

منبع:به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.