کد خبر : 22010
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

عضو شورای اسلامی شهر رشت:

شهرداری رشت برای مقابله با بحران برف نباید دغدغه داشته باشد

شهرداری رشت برای مقابله با بحران برف نباید دغدغه داشته باشد
سماکچی:لجستیک شهرداری رشت نیازمند نوسازی است و اکثر این خودروها که در شهرداری‌های مناطق وجود دارد دچار معایبی هستند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

محسن سماکچی عضو شورای رشت در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورا با تسلیت حادثه تروریستی در کرمان گفت: در مهر ماه سال جاری جلسه ای پیرامون بررسی وضعیت لجستیکی شهرداری رشت برگزار شد و دستگاه‌ها دچار فرسودگی شده اند و بیشتر این خودروها که در شهرداری های مناطق وجود دارد اکثرا دچار معایبی هستند.
وی با بیان اینکه باید از همراهی دیگر دستگاه‌ها نیز استفاده کنیم، افزود:باید نسبت به نوسازی ناوگان لجستیکی برف روب شهرداری رشت اقدام کرد و امیدوارم با اختصاص ردیف بودجه مناسب این مشکل را برطرف کنیم.
سماکچی به اعلام آمادگی یکی از کارخانجات تولید دستگاه های برف روب اشاره کرد و گفت: این کارخانه حاضر است به صورت قسطی این لجستیک را به رشت ارائه کند و نباید شهرداری رشت برای مقابله با بحران برف دغدغه داشته باشد.
وی با تاکید به اینکه کارخانه آسفالت شهرداری رشت بیت المال است افزود: حکم پلمپ و تخریب درباره کارخانه آسفالت صادر شده است و چرا واحد حقوقی شهرداری رشت تا کنون اقدامی انجام نداده است.
عضو شورای رشت با اشاره به اینکه حکم تخریب در شرایطی صادر شده است که جابجایی آن طی مدت زمان کوتاه امکان‌پذیر نیست،گفت: از دستگاه قضا انتظار داریم که در این باره با شهرداری رشت مساعدت داشته باشد و خیلی ها به دنبال آن هستند که شهرداری رشت کارخانه آسفالت را از دست بدهد و برای تامین آسفالت به آنان نیاز داشته باشد.

 

منبع:روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.