کد خبر : 576
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵

پیام مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بمناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بمناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش پویشگران گیل: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در پیامی، ضمن تبریک فرارسیدن ۲۷اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی، از زحمات کارکنان این حوزه قدردانی کرد. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در متن پیام آمده است: ۲۷ اردیبهشت ماه که به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی،

به گزارش پویشگران گیل:
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در پیامی، ضمن تبریک فرارسیدن ۲۷اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی، از زحمات کارکنان این حوزه قدردانی کرد.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در متن پیام آمده است:
۲۷ اردیبهشت ماه که به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی، نامگذاری شده است، فرصتی مناسب برای آگاهی بخشی به جامعه در خصوص وظایف و رسالت خطیر این حوزه از یک سو و یادآوری دغدغه ها و نیازهای کارکنان و فعالان روابط عمومی و قدردانی از تلاش بیدریغ آنان از سوی دیگر است.
بر هیچکس پوشیده نیست که حرفه روابط عمومی، به عنوان یکی از مشاغل پراسترس در دنیا شناخته شده است. زیرا کارکنان روابط عمومی‌ در شرایط سخت و حساس باید برای اطلاع رسانی و پاسخگویی صحیح و شفاف، با توجه به خط مشی های سازمان، در کوتاهترین زمان، تصمیمات درست بگیرند. از این رو اشتغال در حوزه روابط عمومی، به تخصص، تعهد و تجربه کافی نیاز دارد.
به جرات میتوان گفت روابط عمومی مانند سپر محافظ سازمان در برابر هجمه ها و شایعات عمل کرده و با روشنگری و اطلاع رسانی به موقع، از ایجاد تنش و انتشار اخبار ناصحیح جلوگیری می کند.
در عصر کنونی با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فضای مجازی،وظایف و مسوولیت های روابط عمومی به ویژه در نظام سلامت دوچندان شده است.
اینجانب فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات را به اساتید و کارکنان روابط عمومی به ویژه کارشناسان، مسوولان و رابطان روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان تبریک عرض می نمایم و برای همگان موفقیت و بهروزی آرزومندم.
فیروز نصیرزاده
مدیر روابط عمومی دانشگاه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.