کد خبر : 21093
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان؛

برگزاری رویداد فرصت شغلی دانش‌بنیان ویژه مددجویان کمیته امداد استان گیلان

برگزاری رویداد فرصت شغلی دانش‌بنیان ویژه مددجویان کمیته امداد استان گیلان
اهرابی:بهره‌مندی از ظرفیت مؤسسات دانش بنیان به منظور فراهم نمودن بستر ایجاد شغل پایدار و درآمد مناسب برای خانواده های تحت پوشش است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

عباس اهرابی با بیان خبر برگزاری رویداد فرصت شغلی دانش‌بنیان ویژه مددجویان گفت:رویداد مذکور به منظور جذب نیروی کار از مددجویان واجد شرایط و فارغ‌التحصیل کمیته امداد با همکاری شرکت‌های دانش بنیان و خلاق برگزار می‌شود.
وی، با تأکید بر ضرورت آموزش مهارت و ایجاد بستر بهره مندی از ایده های خلاقانه و دانش بنیان،تصریح کرد: یکی از مأموریت‌های این نهاد ایجاد فرصت شغلی از طریق ارائه آموزش‌های مختلف به مددجویان و بهره‌مندی از ظرفیت مؤسسات دانش بنیان به منظور فراهم نمودن بستر ایجاد شغل پایدار و درآمد مناسب برای خانواده های تحت پوشش است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، با اشاره به برگزاری چندین دوره رویداد کارآفرینی طی سال‌های گذشته، گفت: این دوره‌ها با هدف جذب ایده‌های خلاقانه و با همکاری ادارات و نهادهای مختلفی همچون پارک علم و فناوری، بسیج سازندگی و بنیاد ملّی نخبگان اجرا شده است.
اهرابی، ادامه داد: در این رویداد ۵۴ فرصت شغلی از ۱۱ شرکت دانش‌بنیان و خلاق شناسائی شده است که نمایندگان این مؤسسات در قالب کارگاه‌های مختلف، به نحوه بهره‌مندی از این فرصت‌ها می‌پردازند.
وی، با بیان اینکه تعداد ۸۰ نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان تحت حمایت این نهاد در این رویداد شرکت کرده اند،افزود: شرکت‌های دانش بنیان در این رویداد، از مزایای مختلفی همچون بسته تشویقی و تسهیلات قرض الحسنه بهره‌مند می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان،اعزام تعداد ۸۰ دانش آموز هنرستانی تحت پوشش به اردوی راهیان پیشرفت را از دیگر برنامه‌های این نهاد در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت:این اردو در قالب بازدید از مراکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای، پارک علم و فناوری،کسب و کارها و کارآفرین‌های برتر، همایش و نشست‌های تخصصی کارآفرینی و ایده پردازی و بازدید از طرح‌های موفق اشتغال کمیته امداد با هدف ایجاد کسب و کار پایدار پس از فارغ التحصیلی برای جامعه هدف برگزار گردید که از افراد شرکت‌کننده در این دوره، از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال یا کارانگیزی حمایت می‌شود.

 

منبع:روابط عمومی کمیته امداد

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.