کد خبر : 20351
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

پوشش ترافیکی محورهای کوهستانی و جلگه‌ای گيلان در طرح زمستانی

پوشش ترافیکی محورهای کوهستانی و جلگه‌ای گيلان در طرح زمستانی
پلیس و سایر دستگاه‌های متولی در اجرای طرح زمستانی، خدمت‌گزاران مردم هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

رئيس پليس راه استان گیلان با اشاره به پوشش شبانه‌روزی 3 گردنه برف‌گیر پر تردد گيلان در طرح زمستانی سال‌جاري، گفت: پیش‌بینی پوشش ترافیکی محور سیاهکل به دیلمان و سایر محورهای کوهستانی و جلگه‌ای در هنگام بارش برف نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.
سرهنگ جاور صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پليس با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس گیلان از 20 آذر ماه آغاز و تا 20 اسفند ماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت، رضایتمندی حداکثری مردم از اجرای این طرح را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: پلیس و سایر دستگاه‌های متولی اجرای این طرح، خدمت‌گزاران مردم هستند و برای امنیت و آسایش آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
وی گفت: 58 تیم گشت و 344 نفر به صورت مستقیم در طرح زمستانی پلیس گیلان برای تسهیل در عبور و مرور، کنترل ایمنی معابر به خصوص در زمان بارش برف، پیشگیری از انسداد مسیرها و مدیریت ترافیک و پایش تخلفات رانندگی به منظور کاهش جان‌باختگان تصادفات، فعالیت می‌کنند.
رئیس پلیس راه استان گيلان با اشاره به پوشش شبانه‌روزی 3 گردنه برف‌گیر و پر تردد حیران، زندانه و الماس گیلان در طرح زمستانی سال‌جاري، تصریح کرد: پیش‌بینی پوشش ترافیکی محور سیاهکل به دیلمان و سایر محورهای کوهستانی و جلگه‌ای در هنگام بارش برف نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه تبادل تجربیات برای اعمال مدیریت منسجم در زمان بارش برف، جلوگیری از انسداد جاده‌های مواصلاتی و کمک‌رسانی به ‌موقع به هموطنان حائز اهمیت خواهد بود، افزود: براي مديريت ترافيك و جلوگيري از انسداد راه‌ها در هنگام بارش برف، محدوديت و ممنوعيت‌ ترافيكي و تعامل استان‌هاي همجوار بسيار مهم و حياتي است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.