کد خبر : 2944
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

آغاز پویش «کوچک جنگلی» در یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک‌خان

آغاز پویش «کوچک جنگلی» در یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک‌خان
نهضت جنگل اگر به درستی معرفی شود، برای خودشناسی و خودباوری نسل جدید و برای بسیاری از مشکلات امروز که ناشی از بحران هویت در نوجوانان است راهگشا خواهد بود.

به گزارش پویشگران گیل:
مسئول رسانه‌های اجتماعی کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی از آغاز پویش «کوچک جنگلی» از امروز تا ۱۲ آذر ماه خبر داد.
محسن پورپیر در گفتگو با رسانه‌ها گفت: پویش کوچک جنگلی با هدف زنده نگه داشتن یاد میرزا و نهضت جنگل به عنوان یک واقعه مهم تاریخی برای کشور، از امروز در شبکه‌های اجتماعی راه اندازی شده و تا ۱۲ آذر ۱۴٠۱ ادامه خواهد داشت.
وی از فعالان شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای استان گیلان دعوت کرد در پویش که همزمان در بسترهای توئیتر و اینستاگرام و سایت پویش با هشتگ کوچک جنگلی در جریان است مشارکت کنند، ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس @kouchakjangali در بستر پیام رسان های داخلی و خارجی و آدرس kouchakjangali.ir در بستر اینستاگرام، با کمک به انتشار آخرین محتوای تولیدی پیرامون نهضت جنگل در این بسترها، یاد و نام بزرگمردان گیلان زمین به پرچمداری طلبه شهید میرزا کوچک جنگلی را گرامی دارند.
مسئول رسانه‌های اجتماعی کمیته فضای مجازی کنگره بین المللی شهید میرزا کوچک جنگلی اظهار داشت: واقعه نهضت جنگل می‌تواند به عنوان یک الگوی مناسب برای ایستادگی در برابر زورگویان جهان و عدالت‌خواهی، وطن‌پرستی، مردم‌دوستی، خودکفایی، شهادت‌طلبی، کمک به هم‌نوع، عزتمندی، حق‌طلبی و سایر شئون اسلامی و انسانی باشد.
پورپیر به لزوم خودشناسی و هویت بخشی به نسل جوان اشاره و تصریح کرد: نهضت جنگل اگر به درستی معرفی شود، برای خودشناسی و خودباوری نسل جدید و برای بسیاری از مشکلات امروز که ناشی از بحران هویت در نوجوانان است راهگشا خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.