کد خبر : 19965
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۲۰

بازدید میدانی کارشناسان مدیریت مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران از شرکت گاز گیلان

بازدید میدانی کارشناسان مدیریت مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران از شرکت گاز گیلان
در راستای پیاده سازی پروژه ساختار جدید مدیریت بهره برداری با رویکرد اشراف نظارتی کارشناسان شرکت ملی گاز ایران از شرکت گاز گیلان بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
نمایندگان مدیریت مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران به سرپرستی فرزانه قادری با حضور در شرکت گاز گیلان ضمن دیدار با عیسی جمال نیکویی مدیرعامل این شرکت، از مرکز پیام و اتفاقات گاز، مرکز مانیتورینگ و همچنین مناطق روستایی شهرستان‌های سیاهکل، املش، رودسر بازدید کردند.
در این بازدید کلیه چالش‌هایی اقلیمی با توجه به جغرافیای خاص منطقه، تراکم مشترکین خانگی و تجاری در جلگه و پراکندگی همین مشترکین در مناطق کوهستانی و صعب العبور،ترافیک سنگین در تابستان، ایام نوروز و تعطیلات مناسبتی به دلیل حجم بالای مسافرت به استان و همچنین کندی تردد در پاییز و زمستان به دلیل شرایط جوی (طولانی بودن روزهای بارانی و بسته‌شدن جاده‌های کوهستانی در مواقع بارش برف) در استان‌های شمالی بخصوص گیلان وجود دارد به سمع و نظر تیم پیاده‌سازی پروژه رسانده شد.
با عنایت به اینکه در حدود 40 درصد از مشترکین استان در بافت روستایی با پراکندگی بالا قرار دارند، امید است که با همت بالای کارکنان مدیریت مهندسی ساختار و نهایتا پیاده سازی این ساختار جدید، موجبات خدمت‌رسانی بهینه به مشترکین گرانقدر استان فراهم شد.

 

منبع: روابط عمومی گاز گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.