کد خبر : 24828
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان:

قطعی‌های برق در گیلان تا عصر امروز برطرف می‌شود

قطعی‌های برق در گیلان تا عصر امروز برطرف می‌شود
جواد لطفی:برق همه مناطق دچار قطعی به دلیل بارش برف تا عصر امروز وصل و مشکل مرتفع می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
جواد لطفی روز سه‌شنبه در گفتگویی با بیان اینکه به دلیل بارش برف شاهد قطعی موردی برق در برخی از مناطق استان هستیم، افزود: هم اینک برق در مناطقی از بخش های سنگر، امامزاده هاشم و کوچصفهان رشت به دلیل بارش برف قطع است که تا عصر امروز مشکل این مناطق نیز برطرف می‌شود.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان اظهار کرد: شکستن شاخه‌ها و سقوط درختان بر روی سیم‌ها و کابل ها دلیل قطعی برق است که همکاران ما در مناطقی که مسیر باز است در محل حضور دارند و در حال رفع مشکل هستند.
وی با بیان اینکه از روز گذشته بخش زیادی از این قطعی‌های موردی مرتفع شده است،ادامه داد: علت اینکه هنوز نتوانسته ایم برق مناطقی از امامزاده هاشم، کوچصفهان و سنگر رشت را برقرار کنیم مسدودی مسیر و جاده و عدم دسترسی بوده است اما نیروهای شرکت توزیع برق گیلان در تلاشند تا مشکل این مناطق را نیز در اسرع وقت مرتفع کنند.
وی اضافه کرد: با توجه به بارش برف در اکثر نقاط گیلان، ۲۳۴ گروه از نیروهای شرکت توزیع برق در آمادگی کامل بسر می‌برند و حتی به صورت پیاده در مناطقی که مسیرها مسدود بود، حضور یافتند تا مشکل قطعی برق را برطرف کنند.
لطفی بیان کرد: خوشبختانه با توجه به اینکه در برخی از مناطق شهرهای گیلان کابل‌های خودنگهدار جایگزین سیم های فرسوده برق شده است، قطعی برق در هنگام بارش برف و سایر موارد کمتر است.
وی خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند با سامانه‌های ۱۲۱ و برق من ارتباط برقرار کرده و قطعی برق محل خود را اطلاع‌رسانی کنند و با صبوری خود به ما کمک کرده و نیروهای این شرکت تمام تلاش خود را خواهند کرد تا در کوتاه ترین زمان برق مناطقی که به دلیل بارش برف قطع شده، برقرار کنند.

 

منبع: ایرنا گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.