کد خبر : 23906
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳

استاندار گیلان در خمام:

هر رای نماد اقتدار و تعالی نظام و نابودی دشمن است

هر رای نماد اقتدار و تعالی نظام و نابودی دشمن است
عباسی:مردم این استان همگام با سراسر کشور فردا با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفتمان وحدت ملی، همدلی و هماهنگی را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

اسدالله عباسی در مراسم افتتاح همزمان ۱۸ واحد آموزشی و پرورشی استان گیلان (پروژه‌های تجمیعی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس گیلان) در شهرستان خمام با گرامیداشت فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان، گفت: مردم ولایتمدار و شریف ایران اسلامی و گیلان سرافراز، همچنین با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفتمان ضد استکباری، دشمن شناسی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به نمایش می‌گذارند و به رخ جهانیان می‌کشند.

وی با بیان اینکه حضور دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشاط خاصی را موجب می شود، از آنان خواست تا در کنار سایر اقشار با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت ملی را به نمایش بگذارند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان در ادامه سخنانش با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند ماه امسال در کشور بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مهم است، سرنوشت چهار سال آینده کشور تضمین می شود از اینرو باید در این انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم.

وی افزود: این انتخابات به ویژه در این برهه از تاریخ که دشمن با امپراطوری رسانه‌ای خود برای دلسرد کردن مردم ایران می‌کوشد، بسیار مهم است الیته مردم همواره نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و در همه صحنه ها پایبندی شان را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رساندند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه هر رای ما برای اقتدار و تعالی نظام و نابودی دشمن است، اظهار کرد: مردم افراد صالح را برگزینند و دیگران را برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند ترغیب کنند.

وی افزود: باید با افتخار پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آوریم و اعلام کنیم که زیر سایه پروردگار در مسیر ارزش ها و آرمان های امام راحل و شهدا ایستاده ایم و راه نورانی حضرت امام خمینی (ره) و نقشه راهی که رهبری عزیزمان ترسیم کرده، ادامه دهیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه قطار توسعه و پیشرفت در کشور شتاب گرفته است به تشریح افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر امسال در گیلان پرداخت و افزود: در دهه فجر امسال بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه اقتصادی، عمرانی و فرهنگی در این استان افتتاح شد.

مراسم افتتاح همزمان ۱۸ واحد آموزشی و پرورشی استان گیلان از پروژه های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان و جمعی از مسئولان و مردم خونگرم منطقه در شهرستان خمام انجام شد.

۱۸ فضای آموزشی و پرورشی شامل ۵۹ کلاس درس و زیربنای شش هزار و 413 مترمربع با هزینه کرد یک هزار و 400 میلیارد ریال بصورت همزمان در پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهر خمام افتتاح شد.

این فضای آموزشی در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع شامل ساختمان آموزشی، کتابخانه محله ور، سالن ورزشی محله محور جمعاً به مساحت دو هزار و 229 مترمربع با هزینه کرد ۲۶۰ میلیارد ریال با حمایت استاندار در تامین اعتبار پروژه به افتتاح رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.