کد خبر : 17347
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

فرماندار رضوانشهر: نقش کانون در شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان اهمیت دارد

فرماندار رضوانشهر: نقش کانون در شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان اهمیت دارد
فرصت‌سازی برای آینده‌سازان از اهدافی است که در ستاد و مراکز فرهنگی هنری کانون دنبال‌ می‌شود.

به گزارش پویشگران گیل:
سید نادر صفوی در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با هدف افزایش گستره فعالیت‌های کانون پرورش فکری در شهرستان رضوانشهر و بهره‌گیری از ظرفیت‌های این مجموعه در ارتقای توان‌مندی نسل کودک و نوجوان گفت: کانون نقش موثری در همراهی با نظام آموزشی و استعدادیابی ایفا می‌کند.
فرماندار شهرستان رضوانشهر به اهمیت برنامه‌های این نهاد در آینده‌سازی، تربیت شخصیت‌ها و مدیران انقلابی اشاره و تصریح‌ نمود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جبران‌کننده کاستی‌هایی است که در حوزه آموزش و تربیت نسل کودک و نوجوان شاهد هستیم.
نماینده عالی دولت در رضوانشهر تعامل سازنده با کانون و دیگر مجموعه‌های فرهنگی را از رویکردهای مسئولان شهرستان عنوان‌ و حمایت حداکثری از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان را مورد تاکید قرار داد.
مدیرکل کانون استان گیلان هم در این نشست، به تشریح اهداف و برنامه‌های این مجموعه در تربیت نسلی توان‌مند و باورمند پرداخت و خاطرنشان‌ کردن فعالیت‌های مربیان کانون در ۳۱ مرکز فرهنگی هنری ثابت، ۴ کتاب‌خانه پستی ۲ مرکز فراگیر و ۴کتاب‌خانه سیار شهری و روستایی انجام می‌شود.
سیدجلیل میرعظیمی یادآور شد:آینده‌سازی از اولویت‌های امروز جامعه است و کانون تلاش‌ دارد با بهره‌گیری از مربیان توان‌مند و شیوه‌های هدف‌مند و خلاقانه، نقش موثری در این زمینه داشته‌ باشد.
این مدیرفرهنگی تحقق عدالت فرهنگی و آموزشی و خدمات‌رسانی به تمامی مخاطبان در شهرها و روستاها را رسالت کانون دانست و با اشاره به اقدامات صورت‌ گرفته در این حوزه گفت: ارایه خدمات فرهنگی از طریق کتاب‌خانه‌های پستی، مرکز مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی و مرکز سیار شهری و روستای از جمله این فعالیت‌ها محسوب‌ می‌شود.
میرعظیمی هم‌چنین، از فراهم‌سازی امکان راه‌اندازی مرکز سیار روستایی در رضوانشهر استقبال‌ نمود و حمایت مسئولان شهرستان را برای تحقق این مهم خواستار شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این سفر شهرستانی، بازدیدی از مرکز فرهنگی هنری کانون زضوانشهرداشت و ضمن نیازسنجی و آگاهی‌افزون‌تر از روند اجرای برنامه‌های فرهنگی،هنری، ادبی و پژوهشی این کانون،به تشریح برنامه‌ها درجهت تعمیر و تجهیز این مجموعه فرهنگی‌ پرداخت.

منبع: روابط‌ عمومی اداره کل کانون استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.