کد خبر : 5856
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

انتصاب روسای بیمارستان‌های حضرت رسول‌اکرم (ص) رشت و شهید املاکی لنگرود

انتصاب روسای بیمارستان‌های حضرت رسول‌اکرم (ص) رشت و شهید املاکی لنگرود
در سالجاری ۷۷ نفر پرسنل از طریق آزمون و مصاحبه جذب مدیریت درمان خواهند شد

به گزارش پویشگران گیل:
همزمان با شب عید غدیرخم با صدور احکام جداگانه ای از سوی دکتر ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان، دکتر مجید طوسی به عنوان سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت و دکتر عباس عزیزیان به عنوان رییس بیمارستان سردار شهید املاکی لنگرود منصوب شدند.
دکترحسین ابراهیمی مدیر درمان استان ضمن قدردانی از روسای پیشین بیمارستان حضرت رسول (ص) و سردار املاکی لنگرود اظهار داشت: مدیریت درمان استان طبق برنامه تنظیمی و با تلاش همه همکاران رسیدن به اهداف عالیه سازمان تامین اجتماعی را در اولویت اول خود دارد .
وی خاطر نشان کرد: باید خدمات درمانی با کیفیت و در سریعترین زمان و بهترین روش به بیمه شدگان ارائه شود.
دکتر ابراهیمی گفت:کسب رضایتمندی بیمه شدگان از دریافت خدمات درمانی بسیار مهم و حائز اهمیت است و همه همکاران پر تلاش و دلسوز مدیریت درمان همواره برای رسیدن به این هدف ایثارگرانه ارائه خدمت می‌نمایند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه پروژه های مهم توسعه ای در سالجاری برای هر دو بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت و بیمارستان شهید املاکی در سفر مدیر عامل محترم سازمان مصوب شده است، تصریح کرد: روسای این دو بیمارستان باید با جدیت و تلاش مضاعف و با همراهی و همکاری همه پرسنل پی‌گیر برنامه‌ها باشند.
دکتر حسین ابراهیمی با اعلام اینکه در سالجاری ۷۷ نفر پرسنل از طریق آزمون و مصاحبه جذب مدیریت درمان خواهند شد، افزود: با جذب این نیروها مشکلات پرسنلی مدیریت درمان در ارائه خدمات درمانی به مراجعین مراکز درمانی ملکی به حداقل ممکن خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.