کد خبر : 15019
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۴۶

آغاز سال تحصیلی،پیمودن مسیر علم تا فتح قله‌های موفقیت و دستیابی به خودکفایی است

آغاز سال تحصیلی،پیمودن مسیر علم تا فتح قله‌های موفقیت و دستیابی به خودکفایی است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، آغاز سال تحصیلی جدید را سرآغازی دوباره برای پویایی، بالندگی و پیمودن مسیر علم و معرفت تا فتح قله های موفقیت و دستیابی به خودکفایی عنوان کرد.

به گزارش پویشگران گیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان: دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت سال تحصیلی جدید پیامی صادر نمود در این پیام آمده است: آغاز سال تحصیلی، سرآغازی دوباره برای پویایی، بالندگی و پیمودن مسیر علم و معرفت تا فتح قله‌های موفقیت و دستیابی به خودکفایی است.
بی تردید احیا و توسعه خدمات آموزشی و  پژوهشی برای دانشجویان و اساتید در سال جدید  تحصیلی از یک سو و همچنین فراهم نمودن بستر مناسب برای بهبود فعالیت‌های فرهنگی و  رفاهی  و تقویت ارتباط مسئولان و اساتید با دانشجویان و خانواده آنان از سوی دیگر، موجب تقویت کمی و کیفی نظام آموزشی و توسعه نشاط اجتماعی در فضاهای آموزشی می‌شود.
اینجانب فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید را به تمامی رهپویان علم و دانش بویژه اساتید، دانشجویان و پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منان، برای همگان توفیق روز افزون و سلامتی  مسالت دارم.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.