کد خبر : 17109
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

ارسال تجهیزات آموزشی به هنرستان‌های گیلان از محل اعتبارات دو درصد فروش حامل‌های انرژی

ارسال تجهیزات آموزشی به هنرستان‌های گیلان از محل اعتبارات دو درصد فروش حامل‌های انرژی
جابر عباسی:انواع تجهیزات آموزشی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان در بین ۲۰۰ هنرستان‌ استان توزیع می‌شود.

به گزارش پویشگران گیل:
جابر عباسی در حاشیه اعزام کاروان تجهیزات هنرستانی با عنوان گفت: با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دو درصد فروش حامل‌های انرژی (نفت و گاز ) بر حسب نیازهای مناطق مختلف آموزش و پرورش استان، این تجهیزات در حدود ۲۰۰ هنرستان کاردانش و فنی و حرفه ای استان توزیع می شود.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تقویت هنرستان‌ها خاطرنشان کرد: ارسال تجهیزات آموزشی – پژوهشی توسط آموزش و پرورش گیلان با هدف توسعه و تجهیز هنرستان ها در راستای پیشرفت و رفع نیازهای کشور انجام می‌شود.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه توزیع این تجهیزات با توجه به نیاز هر ناحیه و منطقه از استان انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: اختیار نحوه توزیع این تجهیزات در مدارس در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق داده شده است.
عباسی گفت: این تجهیزات آموزشی و فنی شامل ۴۱۰ کالای کشاورزی و غیرکشاورزی در رشته‌های کشاورزی، مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده، صنایع چوب، جوشکاری، طراحی و دوخت، تأسیسات، برق (برق صنعتی، الکتروتکنیک، برق ساختمان)، مکانیک خودرو و ساختمان، است.
وی با اشاره به کمبودهای تجهیزاتی هنرستان‌های استان تصریح کرد: این کمک‌ها با شناسایی هنرستان‌های کم برخوردار و همچنین کاهش برون سپاری در اولویت دریافت تجهیزات قرار گرفتند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان با بیان فعالیت ۳۱۰ هنرستان در گیلان خاطرنشان کرد: ۳۳  هزار هنرجو در  ۱۳۴ هنرستان فنی و حرفه ای و  ۱۷۶ هنرستان کاردانش درس می‌خوانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.