کد خبر : 18817
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره):کسی نباید در کشور به دلیل فقر و نداری از تحصیل باز بماند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره):کسی نباید در کشور به دلیل فقر و نداری از تحصیل باز بماند
همایش تجلیل از ۵۰۰ مؤسسه خیریه و تشکل‌های استان گیلان برگزار شد.

به گزارش پویشگران گیل:
حبیب الله آسوده در همایش تجلیل از ۵۰۰ مؤسسه خیریه و تشکل‌های استان گیلان،گفت: این همایش همزمان در گیلان و سراسر کشور برگزار می‌شود و با استمرار تکریم از خیرین و فعالین این عرصه در صدد تقویت فرهنگ خیرخواهی هستیم.
وی با تاکید از لزوم تکریم از کارآفرینان و ارزش آفرینان جامعه، افزود: نگاه حمایتی و تشویقی از کارآفرینان منجر به اعتلای فرهنگ خیرخواهی می‌شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه مؤسسات خیریه نقش محوری در محرومیت زدایی دارند، گفت: گره‌های زیادی توسط مؤسسات خیریه و فعالین این حوزه در جامعه گشوده می‌شود و این گره‌گشایی‌ها باید مورد توجه و تکریم قرار گیرد.
آسوده با بیان اینکه خدمت به محرومین و نیازمندان یک فرصت طلایی است،اضافه کرد: مؤسسات خیریه روزهای طلایی را در خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان سپری می‌کنند و نقش مؤثری در کاهش محرومیت و آسیب‌های اجتماعی ایفا می‌کنند.
وی با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم پیشران توسعه کشور است، افزود: در امورات خیریه و گره گشایی از محرومان نقش مردم بی بدیل و اثربخش است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، توانمندسازی نیازمندان را راهبرد و سیاست مهم این نهاد انقلابی برشمرد و بیان کرد: پیکان فعالیت‌های کمیته امداد امام (ره) به سمت توانمندسازی محرومین و نیازمندان نشانه رفته است.
آسوده با بیان اینکه تقویت تحصیلی و فراهم سازی علم آموزی یکی از شاخصه‌های توانمندسازی است، گفت: اجازه ندهیم کسی در کشور به دلیل فقر و نداری از تحصیل باز بماند.
وی با تاکید بر لزوم بسترسازی ازدواج جوانان، افزود: ایجاد شرایط برای ازدواج آسان برای فرزندان بی‌بضاعت فراهم شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، تأمین مسکن و سرپناه را شاخصه مهم دیگر توانمندسازی محرومان و نیازمندان برشمرد و بیان کرد: با کمک و مشارکت مردم مساله مسکن محرومین و نیازمندان حل شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.