کد خبر : 24673
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

با توجه به حجم سنگین بارش برف؛

جایگاه‌های سی‌ان‌جی شهرداری رشت برای خدمات سوخت‌رسانی آمادگی دارند

جایگاه‌های سی‌ان‌جی شهرداری رشت برای خدمات سوخت‌رسانی آمادگی دارند
جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران برف گیلان با توجه به حجم سنگین بارش برف در استان به ریاست استاندار و با حضور شهردار رشت تشکیل شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران برف گیلان امروز دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ به ریاست  اسدالله عباسی استاندار و با حضور رحیم شوقی شهردار رشت،سردار ملکی فرماندهی نیروی انتظامی استلان ،مدیرکل هلال احمر،مدیرکل حمل و نقل و جاده ای،محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان و دیگر مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط استان تشکیل شد.

شهردار رشت در جلسه مذکور با اشاره به تشکیل ستاد حوادث غیرمترقبه شهرداری در راستای اعلام هشدار زرد سازمان هواشناسی گیلان در روز شنبه ۵ اسفند ماه جاری، اظهار کرد: حدود یک هزار نفر نیروهای خدماتی مناطق پنجگانه شهری،سازمان عمران و بازآفرینی شهری و دیگر سازمان‌های تابعه شهرداری با بیش از یکصد دستگاه ماشین آلات در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

رحیم شوقی به برف‌روبی خیابان‌ها و معابر اصلی شهر رشت از بامداد امروز توسط ماشین آلات و نیروهای خدماتی شهرداری اشاره و افزود: به منظور رفاه حال مردم،جابه جایی شهروندان توسط ناوگان اتوبوسرانی سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه جایگاه‌های س‌ ان‌جی شهرداری رشت برای ارائه خدمات سوخت‌رسانی به خودروها در آمادگی کامل قرار دارند، تصریح کرد: سامانکده و گرمخانه شهرداری رشت آماده کمک رسانی به آسیب‌دیدگان ناشی از برف سنگین است.

منبع: مدیریت ارتباطات شهرداری رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.