کد خبر : 13456
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲

معصومه نیک کار

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی گیلان: جامعه قرآنی گیلان مردمی و آشنا به مسائل است

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی گیلان: جامعه قرآنی گیلان مردمی و آشنا به مسائل است
در تقابل با حاکمیت نیستیم اما مستقل و مردمی باقی می‌مانیم و به عنوان بخش مردمی، مسائل استان را می‌دانیم و به سیاست‌های کلان قرآنی واقف هستیم.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی گیلان با تأکید بر مردمی بودن فعالیت این موسسات و تشکل ها، گفت: جامعه قرآنی گیلان مردمی و آشنا به مسائل است.
امیر حجت مرادی در همایش جامعه قرآنیان استان گیلان با بیان اینکه جامعه قرآنی استان دارای تکثر است، اظهار کرد: قاریان و حافظان، مؤسسه داران و پیشکسوتان از جمله اعضای جامعه قرآنی هستند و این مجموعه‌ها به صورت مستقل شکل گرفته و در قالب جامعه قرآنی فعالیت دارند.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان با اشاره به اینکه هنرمندان قرآنی مجموعه‌ای از اصحاب هنر هستند که در قالب هنر فعالیت قرآنی دارند اما کسی آنها را پشتیبانی و حمایت نمی‌کند، افزود: تجمیع این گروه‌های مختلف در جامعه قرآنی رخ می‌دهد که حرکت مثبتی است.
وی با بیان اینکه امروز از متن جامعه قرآنی،خود قرآنیان در پی حل مسائل و مشکلات خود هستند، گفت: در تقابل با حاکمیت نیستیم اما مستقل و مردمی باقی می‌مانیم و به عنوان بخش مردمی، مسائل استان را می‌دانیم و به سیاست‌های کلان قرآنی واقف هستیم.
مرادی با اشاره به اینکه جمعیت قرآنی استان در پی ساماندهی سلایق افراد نیست، بیان کرد: جامعه قرآنی در اصول اختلاف نظر ندارد اما در سلایق و شیوه‌های ارائه اختلاف نظر دارد که نشانه پویایی جامعه قرآنی گیلان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.