کد خبر : 16774
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:بهره‌گیری از نظرات اهالی فرهنگ و هنر برای پیشرفت گیلان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:بهره‌گیری از نظرات اهالی فرهنگ و هنر برای پیشرفت گیلان
طاهری:جلساتی با اهالی فرهنگ و هنر برگزار می‌کنیم تا در آن جلسات از نظرات آنان در راستای پیشرفت و تعالی استان بهره بگیریم.

به گزارش پویشگران گیل:
به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ امیرحسین طاهری در آیین  معارفه خود به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان که با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان، هنرمندان و اهالی فرهنگ استان تهران و کارکنان اداره کل در تالار مرکزی رشت برگزار شد؛با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین و همچنین ستایش اقدام شجاعانه و فداکارانه رزمندگان جبهه مقاومت در  عملیات طوفان الاقصی، به آشنایی خود با گیلان، فرهنگ عنی این استان و مردمان فرهیخته آن اشاره و بیان کرد: به خود می‌بالم که در دیار میرزا کوچک جنگلی و آیت‌الله بهجت و در وطن خود،توفیق خدمت به اهالی فرهنگ و هنر را یافتم و امیدوارم به گونه‌ای خدمت کنیم که قدردان و پاسدار خون شهدا باشیم.
وی با تصریح اینکه خط مش فرهنگی این استان، همان خط مشی تعیین شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، ادامه داد: حمایت از هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری،مورد توجه و تاکید دولت سیزدهم است.
طاهری خاطرنشان کرد: جلساتی با اهالی فرهنگ و هنر برگزار می‌کنیم تا در آن جلسات از نظرات تمامی اصحاب فرهنگ و هنر در راستای پیشرفت استان بهره بگیریم.
عبدالرضا علی پناه سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در سخنانی گیلان را سرزمین فرهنگ و تمدن خواند که در کنار مواهب طبیعی و تاریخی همچون نگینی در تارک  ایران زمین می‌درخشد.
وی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد گیلان در بخش‌های مختلف افزود: قابلیت‌های فرهنگی و هنری گیلانف منحصر به فرد است.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم توجه به هنرمندان استان اضافه کرد:مسؤولان ملی نگاهی ویژه به گیلان داشته باشند.
در پایان این آیین با قدردانی از تلاش‌های علی پناه سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان،حکم انتصاب امیرحسین طاهری با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیرکل استان، به وی اعطا شد.
طاهری بیستم مهرماه با حکم دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان مدیرکل استان منصوب شد.
وی پیش از این ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های شمیرانات و پیشوا در استان تهران ،عضو کارگروه توسعه دولت الکترونیک اداره کل تهران ، دبیر بخش شعر و پویش‌های مجازی عهدواره ملی چله مهدویت و فعالیت در عرصه های رسانه ای را بر عهده داشته است .
طاهری همچنین مدیر نمونه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در حوزه های تئاتر ،کانون های فرهنگی و هنری مساجد ،امور اداری ،انجمن کتابخانه‌ها و نیز مدیر نمونه شهرستان شمیرانات به دلیل اشتغال زایی در سال ۱۴۰۲ بوده است.
عبدالرضا علی پناه از ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ ،سرپرستی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان را عهده دار بوده است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.