کد خبر : 15009
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۴۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:مقدمات ارتقای مرکز جامع خدمات سلامت دیلمان انجام شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:مقدمات ارتقای مرکز جامع خدمات سلامت دیلمان انجام شده است
محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تجهیز مرکز درمان بستر دیلمان به دو دستگاه دیالیز خبر داد و افزود: مقدمات ارتقای مرکز جامع خدمات سلامت دیلمان به بیمارستان محلی انجام شده است.

به گزارش پویشگران گیل:
نشست شورای سلامت شهرستان سیاهکل با حضور محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ رسول فرخی میکال، نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی؛ امین بابایی، فرماندار شهرستان سیاهکل، حجت‌الاسلام علی کریمی، امام جمعه سیاهکل در سالن اجلاس بیمارستان غدیر این شهرستان برگزار شد.
دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به دور سوم حضور هیئت رئیسه دانشگاه در شهرستان سیاهکل، اظهار کرد: مرکز جامع سلامت دیلمان به ۲ دستگاه دیالیز تجهیز شده است.
وی با اشاره به ارتقای سطح مرکز جامع خدمات سلامت دیلمان، افزود: مقدمات ارتقای مرکز جامع خدمات سلامت دیلمان به بیمارستان محلی انجام شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تأمین بخشی از نیروی انسانی نظام سلامت سیاهکل، گفت: به زودی بخشی از نیروی انسانی متخصص، پرستار و نیروهای بهداشت در سیاهکل در آزمون استخدامی جذب و به مردم خدمت خواهند کرد.
رسول فرخی میکال، نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به نیازمندی‌های نظام سلامت سیاهکل، اظهار کرد: انتظارات مردم سیاهکل در بخش سلامت، واقعی بوده و نیازمند توجه است.
وی با اشاره به نیاز مبرم بیمارستان غدیر سیاهکل به مدیریت جهادی، افزود: این بیمارستان در صورت گماردن پزشک تمام وقت، یقیناً اشغال تخت بالایی خواهد داشت.
نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی همچنین از نیاز مبرم سیاهکل به یک دستگاه آمبولانس خبر داد.
حجت‌الاسلام علی کریمی، امام جمعه شهرستان سیاهکل نیز در این نشست بر ضرورت ارایه خدمات تخصصی درمان در برخی خدمات به مردم سیاهکل تصریح کرد و گفت: جمعیت ثابت و جمعیت شناور حاضر در سیاهکل میطلبد که ارایه خدمات پزشکی و درمان در برخی از رشته ها، تخصصی شود.
وی همچنین بر ضرورت تسهیل حضور پزشکان متخصص در سیاهکل و تسریع در صدور پروانه بهره‌برداری مطب پزشکی در این شهر به جهت جبران کمبود پزشکان متخصص تأکید کرد.
امین بابایی، فرماندار شهرستان سیاهکل با اشاره به خدمات نظام در بخش سلامت به مردم، اظهار کرد: علیرغم همه تلاش‌های صورت گرفته، بیمارستان غدیر سیاهکل نیازمند توجه بیشتر به ویژه در بخش پزشکان متخصص است.
وی، تامین نیروی انسانی بومی، تجهیز بیمارستان به تجهیزات پیشرفته و توجه به بهسازی مراکز بهداشتی در شهرستان را مهمترین دغدغه مورد توجه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شهرستان سیاهکل عنوان کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.