کد خبر : 24942
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳

استاندار گیلان:

باید نمایندگانی در تراز جمهوری اسلامی انتخاب نمود

باید نمایندگانی در تراز جمهوری اسلامی انتخاب نمود
عباسی:هر دو انتخابات پیش رو شامل مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را مهم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

اسدالله عباسی امروز چهارشنبه در آستانه برگزاری انتخابات 11 اسفندماه اظهار کرد: نماینده باید در مجلس شورای اسلامی تاثیرگذار باشد و دنبال حزب، جریان و گروه نباشد.
وی اضافه کرد: باید نمایندگانی در تراز نظام جمهوری اسلامی انتخاب کرد تا با ورود به مجلس از حق و حقوق مردم دفاع کرده و در کمیسیون‌های تخصصی و در صحن علنی برای تصویب قوانین وقت بگذارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه پایبندی به اصول، مبانی انقلابی، شرعی، قانونی و ملی باید در وجود نماینده مجلس متبلور باشد، ادامه داد: نگاه ملی، استانی و فرابخشی باید در افق دید و ذهن نماینده وجود داشته باشد در غیراینصورت استان از سرعت پیشرفت و توسعه باز می‌ماند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه مردم برای انتخاب نمایندگانی اصلح عنوان کرد: نماینده باید در خدمت مردم باشد نه اینکه نامزدها فقط در زمان تبلیغات و انتخابات با شعارها و بنرهای جذاب میان مردم حضور یابند و بعد خبری از آنان نباشد.

وی عنوان کرد: این افراد چه بسا موجب گمراهی مردم شوند و افراد ناشایست راهی مجلس شوند و مجلس را دستاویز یک سری جریان سیاسی می کنند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به نقش مهم خواص اعم از دانشگاهیان برای کمک و راهنمایی به مردم برای انتخاب نمایندگانی اصلح اظهار کرد: خواص در هر جایگاهی می‌توانند با معرفی چهره های توانمند و شایسته به مردم مشورت دهند.

وی انتخاب نماینده مجلس و مشارکت مردم در انتخابات را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: برای اقتدار، عظمت، حفظ ارزش‌ها، آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و لبیک به ندای مقام معظم رهبری، وحدت ملی، انقلابی و مبانی اعتقادی باید مردم را به حضور در پای صندوق‌های اخذ رای دعوت کنیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان هر ۲ انتخابات پیش رو شامل مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را مهم خواند و اظهار کرد: مشارکت مردم ضامن تشکیل مجلسی توانمند و حفظ و ارتقاء اقتدار کشور است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری ۱۱ اسفند در کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.