کد خبر : 16749
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

دبیرجبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان:پله رشد ایران در شاخص‌های مختلف به رتبه ۲۵ ارتقا یافته است

دبیرجبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان:پله رشد ایران در شاخص‌های مختلف به رتبه ۲۵ ارتقا یافته است
دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان:چهارم آبان ماه سال جاری اولین اردوی «راهیان پیشرفت» در شهر رشت برگزار می شود.

به گزارش پویشگران گیل:
نشست خبری مشترک جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با موضوع تشریح روند برگزار سلسله اردوهای «راهیان پیشرفت» برگزار شد.
حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان در نشست خبری با تشریح برگزاری اردوی راهیان پیشرفت گفت:جبهه فرهنگی طی یکسال گذشته در سطح ملی چند اردوی راهیان پیشرفت را برگزار کرده است که افزایش برگزاری این اردوها ضرورت دارد.
وی افزود:اردوی راهیان پیشرفت برای قشر نخبگان ، فعالان فرهنگی ، جامعه دانش آموزی ، اصحاب رسانه ، اثرگذاران جامعه و … برگزار می شود‌.
حجت الاسلام پوریوسفی گفت:چهارم آبان ماه سال جاری ، اولین اردوی راهیان پیشرفت در شهر رشت برگزار می شود و در ۱۷ شهرستان استان ، جوانان به اردوهای راهیان پیشرفت اعزام می‌شوند.
دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین در جامعه خاطرنشان کرد: جهاد تبیین به معنای مبارزه است و امروز دشمن جهت نیل به اهداف خود به ذهن جوانان حمله کرده و موجب شده جوانان داشته های خود را نبینند.
وی تصریح کرد:امروز جنگ در ذهن فرزندان این مرز و بوم است و این یک نوع از جنگ پیشرفته و در واقع می توان گفت که آخرین مرحله از جنگ شیطانی است.
حجت الاسلام پوریوسفی گفت:امروز مرحله آخر مبارزه انقلاب اسلامی و جنگ ذهن ها است و جنگ امروز جنگ ندیدن پیشرفت‌های جهان اسلام است‌.
وی با بیان اینکه رشد پیشرفت کشور در شاخص های مختلف ۴ برابر شده است،تصریح کرد:پله رشد ایران در شاخص های مختلف به رتبه ۲۵ ارتقا یافته است.
دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان خاطرنشان کرد:جهاد تبیین و بیان پیشرفت‌ها و دستاوردهای برای قشر نخبه ضرورت دارد و باید گفتگوهای آماری و علمی در خصوص پیشرفت کشور بعد از انقلاب صورت گیرد.
وی یادآور شد:جوانان عامل پیشرفت جامعه هستند و مسیر جوانان در عرصه های فکری، علمی، فرهنگی، ازدواج باید هموار شود.
فیروز عزت دوست معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز در این نشست گفت:اداره کل ورزش و جوانان استان طی سال گذشته رتبه سوم کشوری در حوزه ازدواج و خانواده را کسب کرد.
وی با اشاره به برگزاری سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست استاندار و تاکید استاندار بر حضور مدیران استانی در این جلسات خاطرنشان کرد:بنا به تاکید استاندار برنامه های حوزه جوانان باید در تمام شهرستان ها برگزار شود.
عزت دوست با اشاره به فعالیت قرارگاه روایت پیشرفت در کشور تصریح کرد: افزایش اعتماد به نفس جوانان ،تقویت خودباوری جوانان ،شناخت دستاوردهای فرهنگی ، اجتماعی ، صنعتی از اهداف این قرارگاه است.
وی با بیان اینکه پیشرفت‌های کشوربعد از پیروزی انقلاب اسلامی باید بیان شود، گفت: تزریق امید به جوانان باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.
عزت دوست با بیان اینکه پیشرفت های کشور باید در سه بخش اردو، روایت و رسانه ها عنوان شود ، یادآور شد:در برگزاری اردوهای راویان پیشرفت ، اصحاب رسانه ، معلمان ، نخبگان و … جامعه هدف هستند.
وی گفت:بازدید از مراکز مختلف جهت اردوی راهیان پیشرفت با ابلاغ و شیوه نامه وزارت ورزش و جوانان است و در استان گیلان شرکت سبحان دارو ، کشتیرانی ،میراث فرهنگی، شرکت شیرپگاه، فولاد نئوپان ،واحدهای صنعتی، تولیدی و کارآفرینی از مراکزی هستند که مورد بازدید قرار می‌گیرند.
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با تاکید بر اینکه رسانه ها باید پیشرفت‌های استان را بیان کنند، گفت:جهاد تبیین در عصر کنونی بمنظور بیان دستاوردهای انقلاب ضرورت دارد.
وی تصریح کرد:۱۴۰ سازمان مردم نهاد در حوزه های اجتماعی ، فرهنگی ، اعتقادی و مذهبی و کارآفرینی و ۱۹ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده جهت ارایه مشاوره ازدواج با اداره کل ورزش و جوانان استان جهت اجرای برنامه ها همکاری دارند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.