کد خبر : 16654
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

عیادت کانونی‌ها از کودکان بستری در بیمارستان ۱۷شهریور شهر رشت

عیادت کانونی‌ها از کودکان بستری در بیمارستان ۱۷شهریور شهر رشت
هم‌زمان با هفته‌ی ملی کودک سال ۱۴۰۲، کارکنان ستادی و مربیان مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری استان گیلان با کودکان بستری دربیمارستان تخصصی هفده شهریور شهر رشت دیدارکردند.

به گزارش پویشگران گیل:
به‌ نقل از روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این ویژه‌برنامه به‌منظور خاطرنشان‌کردن نگاه ویژه کانون پرورش فکری به تمامی آینده‌سازان ایران اسلامی و خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان بستری در بیمارستان تخصصی ۱۷ شهریور رشت صورت‌پذیرفت.
طی این دیدار که هم‌زمان با هفته ملی کودک سال ۱۴۰۲ و درسایه همراهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان و مدیران این بیمارستان تخصصی کودکان انجام‌ گرفت، کارکنان ستادی و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون گیلان ضمن حضور در بخش‌های مختلف، با کودکان بستری دیدار و برای آنان فرداهایی روشن و قرین سلامتی و تندرستی آرزو کردند.
مربیان کانون درهمین‌حال، به معرفی برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کودکان و خانواده‌ها پرداختند و از آنان برای همراهی با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون دعوت‌کردند.
براساس این گزارش، اهدای کتاب و بسته‌های فرهنگی از سوی مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان، پایان‌بخش این دیدار در هفته ملی کودک سال ۱۴۰۲ بود که با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» از ۱۵ تا ۲۱ ماه جاری برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.