کد خبر : 15757
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۳

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان: میلاد ختم رسل،اسوه حسنه و مبلغ توحید ناب برای پیروان حقیقی و مکتب انسان‌ساز است

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان: میلاد ختم رسل،اسوه حسنه و مبلغ توحید ناب برای پیروان حقیقی و مکتب انسان‌ساز است
حامد دائمی: وحدت و یکپارچگی مسلمانان و لزوم اتحاد و همدلی میان ایشان، از دستاوردهای دین مبین اسلام و آموزه های اسلامی و فرهنگ قرآنی است.

به گزارش پویشگران گیل :
مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت محمد( ص) و امام جعفر صادق( ع) پیام تبریک صادر نمود.
در این پیام آمده است:
فرخنده میلاد ختم رسل و پیامبر صلح و دوستی و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) نماد و اسوه حسنه و مبلغ توحید ناب برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.
پیامبر گرامی اسلام (ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز، دین رحمت، صلح و عدالت  بهره مند ساخت.
وحدت و یکپارچگی مسلمانان و لزوم اتحاد و همدلی میان ایشان، از دستاوردهای دین مبین اسلام و آموزه های اسلامی و فرهنگ قرآنی است.
میلاد فخر آفرینش؛ پیامبر اعظم حضرت رسول اکرم (ص)، بهانه خلقت ، مبشر آگاهی و حکمت، پرچمدار عدالت و برابری و نیز میلاد فرزند برومندش موسس و رئیس مذهب جعفری پرچمدار ولایت علوی حضرت امام جعفر صادق (ع) را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سعادت و مزید توفیق خدمت صادقانه و بی منت و ماندگار را برای همگان مسئلت دارم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.