کد خبر : 21755
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

پایبندی افراد به اصول و آرمان‌ها از شاخصه‌های هسته گزینش است

پایبندی افراد به اصول و آرمان‌ها از شاخصه‌های هسته گزینش است
دکتر آشوبی:باید آثار گزینش افراد و کارکنان در طول ۳۰ سال سنجیده و ملاک قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست مشترک با مدیر و جمعی از همکاران گزینش دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست با تبریک روز گزینش و تقدیر از تلاش‌های این قشر امانت‌دار و پرمسئولیت، اظهار کرد: گزینش و ارکان آن از مجاهدان و امانت‌داران نظام اسلامی و همیشه مورد تکریم و تعظیم هستند.

وی با حائز اهمیت برشمردن کار در گزینش، افزود: این بخش از ساختار اداری با تمام اقسام اداری به سبب اینکه سلامت نظام اداری را تضمین می‌کنند، بسیار حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان یکی از مهم‌ترین معیارها در گزینش نیروی انسانی را پایبندی افراد به اصول و آرمان‌ها دانست و تصریح کرد: حفظ و پایبندی به ارزش‌های الهی، انقلابی و اداری در نظام سلامت از گزینش و نیروهایی که در این دولت به کار گمارده می‌شوند، مورد انتظار است.

دکتر آشوبی امانت‌داری را یکی از شاخص‌های هسته گزینش دانست و افزود: یک نفر که توسط گزینش انتخاب می‌شود، یک دوره خدمتی را با مردم در نظام اسلامی سپری می‌کند و باید مبین کارگزار نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی همچنین حاکم بودن مشی الهی و قانونی در نظام اداری را یکی از الزامات برشمرد و گفت: گزینش باید مجری و القاکننده احکام الهی و قانونی به نیروهای در پیش و حین دوران خدمتی باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بروز برخی ناهنجاری‌ها توسط تعداد معدودی از کارکنان در نظام سلامت، گفت: باید آثار گزینش افراد و کارکنان در طول ۳۰ سال سنجیده و ملاک قرار گیرد.

دکتر آشوبی همچنین به بخشی از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی یک سال اخیر اشاره کرد و موفقیت‌های حاصله را مرهون تلاش‌های همه‌جانبه نیروی انسانی توانمند، خوش‌فکر و جهادی دانست.

 

 

پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.