کد خبر : 28391
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸

شهردار رشت:

دریافت مصوبه کمیسیون ماده پنج پیرامون پروژه گیل‌لند

دریافت مصوبه کمیسیون ماده پنج پیرامون پروژه گیل‌لند
شوقی:با تملک بیست ملک دیگر مسیر سعدی به سرگل نیز بازگشایی می‌شود و ان شاا پس از آن مسیر سعدی به سرگل زیر بار ترافیکی می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

دکتر رحیم شوقی شهردار رشت با حضور در یکصد و بیست و هشتمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به اینکه در خصوص پروژه گیل لند پس از چند سال پیگیری مصوبه کمیسیون ماده پنج را در سال گذشته دریافت کردیم،گفت: پروژه‌های خاص و بلند مرتبه‌سازی باید در شورای عالی شهرسازی مطرح شود و در تلاشیم تا از تهران نیز مصوبات این طرح را دریافت کنیم و امیدواریم هر چه سریعتر این پروژه در سال جاری استارت زده شود.

وی به پروژه شهید سلیمانی اشاره و‌ گفت: هر هفته این پروژه را پیگیری می‌کنم و به حول الهی از پیشرفت خوبی برخوردار است.

شوقی با اشاره به مشکلات سد معبر در رشت تصریح نمود: در سال گذشته مشکلات سد معبر در محور خیابان سعدی و شهید مطهری را جمع آوری کردیم و در همان زمان تماس‌ها و پیامک‌هایی از سوی برخی بابت اینکه اجازه دهیم دستفروشان به کار خود ادامه دهند را دریافت کردیم و این در حالی است که شهروندان نیز از حضور دستفروشان گلایه مند هستند.

شهردار رشت با بیان اینکه همکاری‌های لازم پیرامون ساماندهی دستفروشان انجام نمی‌گیرد،افزود: برای ساماندهی دستفروشان نیازمند حمایت کامل شورا هستیم.

شوقی به بازگشایی مسیر سعدی به سرگل اشاره و گفت:با تملک بیست ملک دیگر این مسیر نیز بازگشایی می‌شود و ان شاا آن را زیر بار ترافیکی ببریم.

وی با بیان اینکه به عنوان یک مدیر اجرای بابت وضعیت آسفالت رشت شرمنده شهروندان هستیم،افزود: برای سال جاری مصالح مورد نیاز آسفالت را تامین کرده‌ایم و با پیمانکاران نیز در حال انعقاد قرارداد هستیم و ان شاا تا شهریور وضعیت آسفالت به شرایط مطلوب می‌رسد.

شهردار رشت با اشاره به نحوه پرداخت حقوق کارگران شرکتی شهرداری رشت تصریح نمود:پرداخت حقوق کارگران شرکتی شهرداری رشت در اولویت است و کارکنان و معاونین و شهرداران مناطق و شخص بنده در آخرین مرحله دریافتی‌ها قرار داریم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.