کد خبر : 15194
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵

مدیرکل پست گیلان:دومین همایش تکنیک‌های رشد کسب و کار آنلاین برگزار می‌شود

مدیرکل پست گیلان:دومین همایش تکنیک‌های رشد کسب و کار آنلاین برگزار می‌شود
محمدحسین هوشنگی:به منظور گسترش جامع هدف این همایش و سهولت در بهره مندی ذینفعان از این رویداد آموزشی ؛ این دوره از همایش مقارن با روز جهانی پست در رودسر برگزار خواهد شد.

به گزارش پویشگران گیل به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان،مدیرکل پست گیلان از برگزاری دومین همایش “تکنیک‌های رشد کسب و کار آنلاین با تکیه بر خدمات پست ” مقارن با روز جهانی پست خبر داد.
محمدحسین هوشنگی با بیان اینکه هوشمند سازی،تحول دیجیتال و تجارت الکترونیک از راهبردهای اصلی شرکت ملی پست می‌باشند ،هدف از این رویداد را که با مشارکت شرکت های فناورانه برگزار خواهد شد،توسعه اقتصاد دیجیتال در استان دانست و افزود:با توجه به ظرفیت‌های فراوان کسب و کارهای آنلاین در استان، برگزاری این همایش به منظور بهره گیری از تجارب شرکت های موفق در حوزه تجارت الکترونیک و معرفی خدمات نوین پست برای حمایت از این نوع کسب و کارها طرح‌ریزی شده است.
مدیرکل پست گیلان بااشاره به تجربه موفق نخستین برگزاری این رویداد در مرکز استان که با استقبال بیش از ۲۰۰ تولیدکننده ،شرکت‌های دانش بنیان و فناورانه، فعالان حوزه کسب و کار دیجیتال، آنلاین شاپ‌ها ،فعالان حوزه صنعت و علاقه‌مندان به فعالیت در بازارهای الکترونیک نظیر تولید کنندگان محصولات بومی و استراتژیک و همچنین تولید کنندگان صنایع دستی برگزار شد ،تصریح کرد:به منظور گسترش جامع هدف این همایش و سهولت در بهره‌مندی ذینفعان از این رویداد آموزشی؛این دوره از همایش مقارن با روز جهانی پست در رودسر برگزار خواهد شد.
وی افزود:اشخاص حقوقی و افرادی که تمایل به شرکت در این همایش را دارند می‌توانند به منظور شرکت در این رویداد فناورانه از طریق درگاه post.erq.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.