کد خبر : 24332
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

با حضور نماینده عالی دولت در خمام:

تحقق کلید واژه «رسام» بعنوان راهبردهای انتخاباتی،در روستاها بسیار مهم است

تحقق کلید واژه «رسام» بعنوان راهبردهای انتخاباتی،در روستاها بسیار مهم است
گردهمایی دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی خمام با محوریت انتخابات و راهبردهای مشارکت حداکثری مردم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

گردهمایی دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی خمام با محوریت انتخابات و راهبردهای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و اجرای آزمایشی رای‌گیری تمام الکترونیک در جریان این همایش جهت آشنایی حاضرین با روند انتخابات تمام الکترونیک شهرستان خمام، با حضور سرپرست فرمانداری، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و سایر مسئولین روستاهای بخش مرکزی شهرستان خمام در سالن اجتماعات کتابخانه شهید بهشتی شهرستان خمام برگزار شد.
آدمیت سرپرست فرمانداری شهرستان خمام در این مراسم گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی کشور مساله انتخابات اسفند امسال است، ولذا نقش دهیاران و شوراها در تعمیم و تحقق کلید واژه «رسام» که بیانگر رقابت، سلامت،امنیت و مشارکت بعنوان چهار راهبرد انتخاباتی می‌باشد، در سطح روستاها بسیار مهم و حساس است.
وی در ادامه افزود: انتخابات امسال در این برهه از زمان بسیار مهم و حائز اهمیت است و با توجه به تلاش دشمنان و معاندین نظام، همه باید برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای در شهرها و روستاها تلاش مضاعف داشته باشیم.
دهیاران در برگزاری قانونمند و گسترده انتخابات در روستاها نقش مهم و برجسته‌ای دارند. دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها به عنوان اولین نهاد رسمی در روستاها هستند که با مردم روستا در ارتباطند از این رو جایگاه مهمی در برگزاری و ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در تعیین سرنوشت خود دارند.
نماینده عالی دولت در شهرستان خمام اظهار داشت؛ با توجه به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و تجدید بیعت با رهبری این بار نیز انتخابات نشانه وفاداری ملت به آرمان‌های انقلاب خواهد بود.
وی بر هوشیاری و آگاهی دهیاران و شوراها در شناسایی توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت دشمنان درصدد هستند تا حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نشان دهند. دهیاران و شورا ها باید در شرایط حساس کنونی هماهنگی و تعامل خوبی با دستگاه‌های اجرایی داشته باشند و با حضور تمام وقت در روستاها مسائل و مشکلات به وجود آمده را به ستاد انتخابات شهرستان منعکس کنند.
باید زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در شعبات اخذ رأی به موقع فراهم شود و نباید به روز رأی‌گیری موکول شود و دهیاران و شوراها بدون وابستگی به کاندیدای خاص در انتخابات و رعایت اصل بی‌طرفی، زمینه اعتمادسازی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.