کد خبر : 12228
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۱

تجدید میثاق کارکنان حفاظت محیط زیست با شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی در اولین روز از هفته دولت

تجدید میثاق کارکنان حفاظت محیط زیست با شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی در اولین روز از هفته دولت
دشمن امروز اقتصاد مردم را نشانه گرفته و دولت در این راستای با راهکار‌های مناسب در خصوص کالا‌های اساسی و یارانه‌های حرکت خوبی را آغاز کرده است.

دولت مردم؛دیپلماسی هوشمند و عزتمند؛
به گزارش پویشگران گیل: به مناسبت هفته دولت مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان به همراه جمعی از همکاران ، با حضور در گلزار شهدای رشت با گلباران مزار شهدا با ۸ هزار شهید این استان عهدی دوباره بستند.
به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان، در اولین روز از هفته دولت که با شعار دولت مردم، دیپلماسی هوشمند و عزتمند نامگذاری شده است ، حمزه عشوری مدیرکل به همراه جمعی از مدیران و کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان با حضور در گلزار شهدای رشت، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند .
استاندار گیلان در آیین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای رشت با تاکید بر حمایت و شکوفا کردن استعداد‌های بالقوه استان،گفت: دشمن در تلاش است با فرافکنی‌ها بذر ناامیدی را در جامعه بکارد، اما مردم به توطئه دشمنان آگاه هستند.
دکتر اسدالله عباسی به بدهی ۵۹ همتی دولت اشاره و افزود: دولت برای حل مشکلات اقتصادی و ارزی کشور و پرداخت بدهی‌ها با تمام توان تلاش خواهد کرد.
وی اقتصاد و معیشت مردم را دو مولفه مهم کشور دانست و گفت: دشمن امروز اقتصاد مردم را نشانه گرفته و دولت در این راستای با راهکار‌های مناسب در خصوص کالا‌های اساسی و یارانه‌های حرکت خوبی را آغاز کرده است.
استاندار گیلان اجماع عقلی را مهمترین راهکار برای حل مشکلات کشورعنوان کرد و افزود: دشمنان تاب انسجام ملت ایران را ندارند و به نقشه‌های شوم خود ادامه می‌دهند تا راه موفقیت ایرانیان را متوقف کند مصداق بارز این دشمنی‌ها درنادیده گرفتن موفقیت ایران در تولید واکسن و مهار کرونا است.
دکتر اسدالله عباسی الویت کار دولت را معیشت مردم و مسایل فرهنگی کشور دانست و گفت: نباید میدان را برای کسانی که از رسانه‌های دشمن تغذیه می‌کنند، باز کنیم و همه برای کمک به حل مسائل باید به دولت کمک کنیم.
وی به پیشینه انقلابی و مذهبی گیلان و مفاخری همچون آیت الله بهجت و میرزا کوچک جنگلی اشاره و تصریح کرد: ۸ هزار شهید برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم نظام کردند، و نباید دستاورد‌های انقلاب اسلامی را نادیده گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.