کد خبر : 11710
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۶

پویش نذر ماندگار برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در گیلان به اجرا درآمد

پویش نذر ماندگار برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در گیلان به اجرا درآمد
۴۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان وجود دارد که برگزاری جشن‌هایی مانند گلریزان و پویش نذر ماندگار با توجه به مشارکت و همکاری مردم نقش مهمی در آزادی آنان دارد.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس ستاد دیه گیلان از راه‌اندازی پویش نذرماندگار برای مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در این استان خبر داد.
علیرضا یزدانی در جلسه شورای اداری شهرستان رشت اظهار کرد: پویش نذر ماندگار از سوی ستاد دیه به مناسبت ایام ماه صفر و اربعین حسینی به منظور مشارکت مردم در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد راه‌اندازی شده‌است.
وی خاطر نشان کرد: شماره حساب و شماره کارت ستاد دیه استان گیلان نزد بانک تجارت ۰۸۰۰۲۰۹۹۰۰ و ۶۴۹۸ – ۰۰۵۱ – ۸۳۷۰ – ۵۸۵۹ برای مشارکت مردم در پویش نذر ماندگار در نظر گرفته شده‌ است.
یزدانی با بیان اینکه ستاد دیه گیلان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد فعالیت می‌کند، اضافه کرد: در سال جاری ۷۸ زندانی جرائم غیرعمد با یکصد میلیارد تومان بدهی در این استان آزاد شده‌اند.
وی با اشاره به برگزاری مراسم‌ها و جشن‌ها برای مشارکت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شامل جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: سال گذشته در برگزاری این جشن مبلغ قابل توجهی تامین شد ضمن اینکه امسال ۹ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در این استان کمک شده است.
رئیس ستاد دیه گیلان خاطر نشان کرد: ۴۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان وجود دارد که برگزاری جشن‌هایی مانند گلریزان و پویش نذر ماندگار با توجه به مشارکت و همکاری مردم نقش مهمی در آزادی آنان دارد.
وی با بیان اینکه سال گذشته ۲۶۳ زندانی جرائم غیرعمد در گیلان آزاد شدند اظهار امیدواری کرد تا در سال جاری نیز با مشارکت مردم برای آزادیاین گونه زندانیان اقدامات خوبی انجام شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.