کد خبر : 11830
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

اهداء دل‌سازه‌های مربیان و اعضای کانون گیلان به دلدادگان حسینی

اهداء دل‌سازه‌های مربیان و اعضای کانون گیلان به دلدادگان حسینی

به گزارش پویشگران گیل: دست‌و‌دل‌‌سازه‌های مربیان و اعضای مراکز فرهنگی‌،هنری کانون پرورش فکری استان گیلان به کودکان و نوجوانان عاشورایی شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین اهدا‌ء می‌شود. به‌ نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون استان‌ گیلان، برگزاری هرچه‌باشکوه‌تر پیاده‌روی اربعین حسینی و فراهم‌سازی مشارکت حداکثری دوستداران اهل بیت و امام حسین(ع) از رسالت‌های کانون پرورش فکری

به گزارش پویشگران گیل:
دست‌و‌دل‌‌سازه‌های مربیان و اعضای مراکز فرهنگی‌،هنری کانون پرورش فکری استان گیلان به کودکان و نوجوانان عاشورایی شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین اهدا‌ء می‌شود.
به‌ نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون استان‌ گیلان، برگزاری هرچه‌باشکوه‌تر پیاده‌روی اربعین حسینی و فراهم‌سازی مشارکت حداکثری دوستداران اهل بیت و امام حسین(ع) از رسالت‌های کانون پرورش فکری است و در این میان، دست‌و‌دل‌سازه‌های مربیان این مجموعه به کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در این رزمایش میلیونی اهدا‌ء می‌شود.
این‌درحالی‌است که این حرکت معنوی، ارزشی و فرهنگی هم‌زمان با تشکیل ستاد ملی اربعین در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کلید‌ خورد و در راستای فراهم‌سازی زمینه‌های شرکت همکاران در پیاده‌روی اربعین و خدمات‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان زائر امام حسین(ع) به‌ پیش‌رفت.
فرصت‌سازی برای ارادتمندان، به ویژه مربیان، اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اولیای آنان که امکان شرکت در پیاده‌روی باشکوه اربعین را ندارند، از اهدافی است که در برگزاری کارگاه دست‌سازه‌های عاشورایی دنبال‌ می‌شود.
برهمین اساس نیز مربیان، اعضا و خانواده‌ها با آماده‌سازی دست‌سازه‌های کاربردی و مکتوب‌سازی دل‌نوشته‌ها،حاجات بر طومار‌های کوچک، زمینه اهدای این دل‌سازه‌ها به کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین فراهم‌ می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.