کد خبر : 26423
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲

ورود حدود یک میلیون و۵۰۰ هزار وسیله نقلیه به گیلان از آغاز طرح نوروزی

ورود حدود یک میلیون و۵۰۰ هزار وسیله نقلیه به گیلان از آغاز طرح نوروزی
نیکفهم:میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین - رشت با ۶۸۸ هزار و ۷۷۵ وسیله نقلیه و پس از آن نیز از محور رامسر - چابکسر با ۴۶۷ هزار و ۲۹۳ وسیله نقلیه صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از ورود یک میلیون و ۵۰۰ هزار وسیله‌ی نقلیه و خروج ۱ میلیون و‌ ۲۵۰ هزار وسیله نقلیه از آغاز طرح نوروزی (۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۳) خبر داد.
غلامعلی نیک‌فهم با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار دریافتی از دستگاه‌های ترددشمار منصوبه در راه‌های مواصلاتی استان گیلان،یک میلیون و ۵۰۰ هزار وسیله‌ نقلیه از تاریخ ۲۴ اسفند سال گذشته لغایت ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ وارد استان شده‌اند،افزود:۱ میلیون و ۲۵۰ هزار وسیله نقلیه نیز در این بازه‌ زمانی از استان خارج شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد کاهش در ورود به استان و ۶ درصد کاهش در خروج از استان را نشان می‌دهد.
مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان در ادامه گفت: از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین – رشت با ۶۸۸ هزار و ۷۷۵ وسیله نقلیه و پس از آن نیز از محور رامسر – چابکسر با ۴۶۷ هزار و ۲۹۳ وسیله نقلیه صورت گرفته است.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان با اشاره به این که بیشترین میزان خروجی از طریق محور آزادراه رشت – قزوین با میزان تردد ۵۰۸ هزار و ۷۱۹ وسیله نقلیه بوده است،خاطرنشان نمود: از ابتدای طرح نوروزی،متوسط ساعتی تردد در محورهای مواصلاتی استان ۷۴۲ وسیله نقلیه در ساعت بوده که در این ایام بیشترین تردد در روز یکشنبه پنجم فروردین ماه با متوسط ساعتی ۸۴۷ وسیله نقلیه در ساعت به ثبت رسیده است.

 

منبع: روابط عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده اي گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.