کد خبر : 11282
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۲

مدیرعامل توزیع برق گیلان مطرح کرد قبض برق صفر برای ۵۰۰ هزار مشترک گیلانی

مدیرعامل توزیع برق گیلان مطرح کرد قبض برق صفر برای ۵۰۰ هزار مشترک گیلانی
یکی از چالش‌های ما در حوزه شبکه، سرقت است و امسال ۱۵ پست زمینی ما به دلیل سرقت کابل دچار حریق شد و خسارت سنگین دید.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: از همه ظرفیت ها برای راه اندازی نهضت مدیریت مصرف استفاده کردیم و خوشبختانه ۵۰۰ هزار قبض صفر داشتیم و ۲۵ میلیارد تومان پاداش در قبوض مشترکین لحاظ شد.
محمدتقی مهدی زاده در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گیلان، با اشاره به رسوب ناترازی برق از سال‌های گذشته، اظهار کرد: رویکرد وزارت نیرو مدیریت مصرف بوده است.
وی با بیان اینکه امسال گرمایی کم سابقه داشتیم، افزود: میزان مصرف برق در پیک سال گذشته به ۲۰۰۰ مگاوات رسید، اما امسال ۱۴ بار رکورد مصرف را شکستیم و شاهد افزایش ۶.۷ درصدی مصرف هستیم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از افزایش ۹ درصدی مصرف در پیک خبر داد و عنوان کرد: افزایش تعداد مشترکین، حضور گردشگران و هجوم جمعیت مهاجر به گیلان از جمله عوامل رشد بی‌سابقه مصرف برق در این استان است.
مهدی زاده با بیان اینکه از ۲۲۰۰ مگاوات مصرف عبور کرده‌ایم که برای شبکه استان و کشور قابل تصور نبوده است، خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌ها برای راه اندازی نهضت مدیریت مصرف استفاده کردیم و خوشبختانه ۵۰۰ هزار قبض صفر داشتیم و ۲۵ میلیارد تومان پاداش در قبوض مشترکین لحاظ شد.
وی با تاکید بر لزوم ارتقای زیرساخت‌های شبکه انتقال و توزیع، یادآور شد: یکی از چالش‌های ما در حوزه شبکه، سرقت است و امسال ۱۵ پست زمینی ما به دلیل سرقت کابل دچار حریق شد و خسارت سنگین دید.
مدیرعامل برق منطقه ای گیلان، کلیه ادارات را موظف به هوشمندسازی مصرف برق دانست و خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۴۰۰ مورد اخطار برای سازمان‌ها و اداراتی صادر کردیم که الگوی مصرف را رعایت نکرده بودند و لذا ۸۰ مورد با قطعی مواجه شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.