کد خبر : 20163
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳

در دیدار مدیرکل پست گیلان و معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد انزلی مطرح شد:

توسعه تعاملات و گسترش همکاری پست گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

توسعه تعاملات و گسترش همکاری پست گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی
گفتگو و تبادل نظر در خصوص همکاری های مشترک پیرامون مسائل فرهنگی و رفع دغدغه‌های جامعه روستایی با بهره گیری از ظرفیت‌های پست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
علی مطهری معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد تجاری انزلی ضمن حضور در پست گیلان با محمدحسین هوشنگی مدیرکل پست استان گیلان دیدار و گفتگو کرد.
هوشنگی در این دیدار با اشاره به اینکه برنامه ریزی و تخصیص منابع در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیاز به داشتن اطلاعات کافی از جامعه هدف دارد اظهار داشت:با تکمیل پروژه ملی جی نف در استان که  زیر بنایی ترین پایگاه اطلاعات مکانی می باشد ، امکان ارائه خدمات، برنامه ریزی  و توزیع عادلانه منابع بر اساس پراکندگی اماکن و جمعیت امکانپذیر خواهد بود.
وی نصب پلاک های کدپستی هوشمند که در برگیرنده اطلاعات ملک شامل کد QR ،پلاک نشانی و آدرس استاندارد می‌باشد را گامی مهم درجهت تکمیل پروژه ملی جی نف دانست و تصریح کرد:پست گیلان آمادگی دارد تا نسبت به بهنگام سازی و پیاده سازی پروژه ملی جی نف در روستاها و توابع منطقه آزاد انزلی اقدام نماید.
مدیرکل پست گیلان  راه اندازی واسط پستی در منطقه آزاد انزلی با هدف استفاده از ظرفیت لجستیکی پست و ارسال کالا از این منطقه به اقصی نقاط کشور،برگزاری نمایشگاه‌های ادواری تمبر با موضوعات مختلف و استفاده از ظرفیت فرهنگی تمبر در راستای برندسازی این منطقه را از مهمترین موضوعات مهم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قابل همکاری با منطقه آزاد انزلی دانست.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی در این دیدار ضمن استقبال از پیشنهادات مدیرکل پست گیلان با هدف توسعه سطح تعاملات و گسترش همکاری‌های مشترک افزود :نگاه مدیران سازمان منطقه آزاد به رفع دغدغه‌های جوامع روستایی ساکن در  این منطقه نگاه توسعه ای و اقتصادی است و این سازمان از هرگونه طرح و پیشنهادی که منجر به توسعه فرهنگی و اقتصادی منطقه شود استقبال می‌کند.

 

منبع:روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.