کد خبر : 24910
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

سیرت مهندس قهرمانی برای مردم رشت تکرار می‌شود

سیرت مهندس قهرمانی برای مردم رشت تکرار می‌شود
مردم در پی بیعت با فرزند خلف شهرشان هستند تا با انتخاب نماینده مورد اعتماد خود امور و عنان کار را به دست اهلش بسپارند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
مردم این روزها به دلیل تورم موجود در بازار و مشکلات اقتصادی شرایط سختی را سپری می‌کنند و شاید برای عبور از وضع موجود تنها دلخوشی آنها حضور در انتخابات مجلس برای انتخاب نمايندگان کاربلد و با دانشی است که دلسوز مردم و جامعه باشند.
مردم گیلان و شهر رشت هیچگاه مدیران مردمی و دلسوز را از یاد نمی‌برند و هنوز خاطرات خوبی از برخی مدیران و مسئولان در حافظه  تاریخی خود دارند که یکی از شاخص‌ترین آنها مرحوم قهرمانی چابک به عنوان استانداری گیلان است که حدود ۴ سال خاطرات تلخ و شیرین زیادی با آن مرحوم دارند.
بر این اساس و در حال حاضر که موسم انتخابات مجلس است به لحاظ تشابهات بسیار بین آن مرحوم و دکتر نوبخت، مردم در پی بیعت با فرزند خلف شهرشان هستند تا با انتخاب نماینده مورد اعتماد خود امور و عنان کار را به دست اهلش بسپارند.
دکتر محمدباقر نوبخت هم بسیار مبادی آداب و هم دولتمردی قدر و چیز فهم است و در واقع باید اذعان داشت که  او با برخورداری از اخلاقی نیکو و فضایل اخلاقی به غایت و کفایت شایستگی نمایندگی یک ملت را دارد و چه بسا که حتی ردای ریاست دولت هم برازنده این فرزند گیلان است و این پر بیراه نبوده و نیست !
شخصیت کاریزماتیک،مبادی آداب بودن،با فرهنگ و ادب و اهل شعر و شاعری،فرهیخته ای اصیل و فداکار که فقط و فقط به فکر سربلندی این آب و خاک از نکات بارز مرد سپید موی سرد و گرم چشیده این سرزمین است که بسیاری را مجذوب خود کرده و بنا به شعر زیبای سعدی شیرازی که ورد زبان دکتر نوبخت نیز هست؛
مشنو ای دوست که غیر از تو مرا یاری هست
یا شب و روز به جز فکر توام کاری هست
به کمند سر زلفت نه من افتادم و بس
که به هر حلقۀ موییت گرفتاری هست
گر بگویم که مرا با تو سر و کاری نیست
در و دیوار گواهی بدهد کاری هست
روی این اصل و در حالی که این روزها طیف‌های مختلفی اعم از کارگر و بازاری، کشاورز، ورزشکار، فرهنگی در ستادهای دکتر نوبخت اعلام حضور می‌کنند ، فقط مؤید یک نکته است و آن هم اینکه ” ادب مرد به ز دولت اوست.”
به قلم کریم خورسندی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.